راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ارائه راهکارهای پرداخت فناپ در نمایشگاه بانکداری اسلامی

نهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی با حضور برخی از شرکت‌های مطرح حوزه پرداخت الکترونیکی برگزار شد. در این رویداد که در حاشیه بیست‌وششمین همایش بانکداری اسلامی برپا شد، شرکت‌های فناپ، خدمات انفورماتیک، جی‌اس‌اس، اینفوتک و … حضور داشتند. در این میان، فناپ با همراهی شرکت‌های زیرمجموعه‌اش نظیر ماندگار، فرتاک، اتیک و پارسا به نمایشگاه آمده تا جدیدترین محصولات و راهکارهایش را به نمایش بگذارد.

شرکت ماندگار که در خوشه بازرگانی فناپ جای دارد، با دو محصول اصلی، یعنی دستگاه پول‌شمار و سورتر کیسان و دستگاه پرفراژ PV2 به نمایشگاه آمده بود. شرکت اتیک که در حوزه پرداخت خرد الکترونیکی، شرکتی شناخته شده است، بیشتر به واسطه ترویج فرهنگ پرداخت خرد در نمایشگاه حضور یافت. سامانه‌های هوشمند مدیریت ناوگان تاکسیرانی و اتوبوس‌رانی از جمله سامانه‌هایی است که این شرکت در برخی شهرها نظیر مشهد، اصفهان، قزوین، کیش و اهواز اجرایی کرده است. اخیرا نیز نزدیک به 300 دستگاه اتوبوس در شهر کرمان به این سامانه‌های پرداخت الکترونیکی مجهز شده‌اند.

پارسا، یکی دیگر از شرکت‌های زیرمجموعه فناپ است. این شرکت در حوزه فروش، نصب و راه‌اندازی پایانه‌های فروشگاهی و دستگاه‌های خودپرداز فعالیت می‌کند. مکان‌یابی، بازاریابی،‌ نصب و راه‌اندازی، خدمات خزانه‌داری، پول‌رسانی و پشتیبانی فنی از دستگاه‌های خودپرداز ازجمله فعالیت‌های این شرکت است. این شرکت به منظور معرفی خدمات‌ حوزه خودپرداز، آموزش‌ نصب و پشتیبانی این دستگاه‌ها به نمایندگان و پذیرندگانش به نمایشگاه آمد.

شرکت فرتاک نیز در حوزه نصب و فروش تجهیزات پرداخت و شبکه فعالیت می‌کند. ارائه مشاوره، تامین و راه‌اندازی پایانه‌های پرداخت و صندوق‌های فروشگاهی و همچنین تجهیزات ذخیره‌سازی و پردازشی در دایره فعالیت‌های این شرکت جای دارد.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.