راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور فناپ در نهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی

فناپ در نهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی با ارائه جدیدترین راهکارهای پرداخت الکترونیکی و بانکداری حضور می‌یابد. فناپ با همراهی واحد‌های پرداخت الکترونیکی، امداد IT و برخی از شرکت‌های زیرمجموعه‌اش همچون داتین، اتیک، فرتاک، پارسا و ماندگار در نهمین نمایشگاه بانکداری اسلامی شرکت می‌کند و در کنار ارائه راهکارهای نرم‌افزاری پرداخت، تجهیزات سخت‌افزاری پرداخت نظیر دستگاه‌های کارتخوان، EMC،  Cash Sorterو پرینترهای PV2 را به معرض نمایش می‌گذارد.

همایش بانکداری اسلامی به عنوان یکی از معتبرترین و مهمترین رویدادهای صنعت بانکداری، محلی است که مهم‌ترین تصمیمات اقتصادی و بانکی ایران برای یک سال آینده اعلام می‌شود و به تبع آن حضور شرکت‌ها در نمایشگاه جانبی فرصتی برای گفت‌وگو با مدیران عالی‌رتبه بانکی ایران خواهد بود.

بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای اسلامی همچون مالزی، بحرین، کویت، ترکیه و نیز بررسی تجربه بانکداری اسلامی در کشورهای غیراسلامی نظیر ایالات‌متحده آمریکا، فرانسه، بلژیک از محورهای مورد بحث در بیست‌وششمین همایش بانکداری اسلامی است. از دیگر مباحث مطرح شده در همایش می‌توان به شیوه‌های تجهیز منابع، روش‌های تامین مالی، به‌کارگیری ابزارها و ارائه خدمات و محصولات نوآورانه در نظام بانکی ایران و شیوه‌های تعامل شبکه بانکی کشور با بانک‌های بین‌المللی اسلامی و غیراسلامی نیز  اشاره کرد.

گفتنی است نمایشگاه بانکداری اسلامی در روزهای دهم و یازدهم شهریورماه در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما برگزار می‌شود و بیش از 30 شرکت داخلی و نمایندگی خارجی از بخش‌های مختلف، در این نمایشگاه حضور دارند.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.