راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همراه‌کارت تنها برای کارت‌های بانک آینده نیست

بسیاری از مشتریان بانک‌ها به دلایلی مجبور به افتتاح حساب و گرفتن کارت از بانک‌های مختلف هستند. کیف پول ما پرشده است از کارت‌های رنگارنگ بانکی که مدیریت این کارت‌ها و داشتن اطلاعات موجودی هرکدام گیج‌کننده است. برای حل این مشکل بانک آینده مدتی پیش محصولی را ارائه داد که همراه‌کارت نام دارد و همان‌طور که از نامش پیداست استفاده از ابزار همراه مانند تلفن همراه و تبلت را برای مدیریت کارت‌های بانکی امکان‌پذیر می‌سازد. این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه و تبلت‌هایی با سیستم‌عامل‌های اندروید، آی‌اواس یا ویندوز فون قابل‌نصب است.

همراه‌کارت تنها برای کارت‌های بانک آینده نیست بلکه کاربر می‌تواند برای کارت‌های سایر بانک‌ها نیز از آن استفاده کند. کاری که این اپلیکیشن انجام می‌دهد انجام یکسری تراکنش‌های بانکی بدون نیاز به خودپرداز، اینترنت بانک یا همراه بانک است، در این صورت کاربر می‌تواند تنها با ثبت شماره کارت‌های متعدد خود در همراه بانک موجودی کارت‌هایش را مشاهده کند، قبض پرداخت کند یا شارژ بخرد. البته اگر کارتش آینده باشد امکان مشاهده صورت‌حساب و انتقال وجه را هم خواهد داشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های این اپلیکیشن بانکی مشاهده سوابق تراکنش کارت‌هاست به این‌گونه که کاربر با انتخاب یکی از کارت‌هایش در همراه‌کارت و انتخاب گزینه سوابق تراکنش‌ها می‌تواند سابقه تراکنش‌هایی که از طریق همراه‌کارت خود انجام داده است را مشاهده کند.

منبع: هفته‌نامه عصر ارتباط

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.