راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهاردهمین شماره ماهنامه قلک منتشر شد

با انتشار شماره شهریورماه 94، ماهنامه قلک وارد چهاردهمین ماه انتشار خود شد و بر روی پیشخوان کیوسک‌های مطبوعاتی قرار گرفت. ماهنامه قلک اولین نشریه‌ای است که با هدف بهبود سبک زندگی اقتصادی برای کودکان 3 تا 7 سال تولید محتوا می‌کند.

در شماره جدید ماهنامه قلک خردسالان می‌توانند فایل صوتی برخی داستان‌ها و اشعار قلک را با صداپیشگی سمیرا کیانی، بهناز تقی‌پور و فاطمه بدری و همچنین منتخب داستان‌های دوستان خود را که مربوط به صفحه «ببین و بگو و بشنو» است، از طریق نرم‌افزار «واقعیت افزوده» تا پایان شهریورماه بشنوند. همچنین همانند شماره پیشین سه اسباب‌بازی خلاقانه برای سه اثر برگزیده کودکان مربوط به صفحات «ببین و بگو و بشنو»، «بچین و بچش» و «تیغ‌تیغو»، در نظر گرفته شده است. گفتنی است به همه کودکانی که در انجام کاردستی‌های معرفی شده در قلک فعالیت داشته‌اند نیز جایزه تعلق می‌گیرد.

شماره 14 نشریه قلک با شعری با محتوای نیایشی از ناصر کشاورز با عنوان «جوراب سوراخ» آغاز می‌شود و سیّدنوید سیّدعلی‌اکبر به معرفی شغل طراحی لباس عروس با داستان «لباس عروس برای آشپزی» می‌پردازد. سعیده موسوی‌زاده برای آموزش استفاده درست و بهینه انرژی به کودکان با عنوان «پریز برق گِزگِزو» شعر سروده و ستاره معتضدی در صفحه «بچین و بچش»، تدارک «عصرانه شیری» و «ماستِ ماهی» را برای کودکان دیده است. سایر همکاران شماره 14 قلک در بخش شعر و داستان عبارت‌اند از: زهرا موسوی، طیبه شامانی، فاطمه بدری و شیدا میرزایی.

در بخش تصویرسازی و عکس نیز ملیکا سعیدا، سارا خرامان، یاسمن ثروتیان، نینا تقی‌زاده، سارا طبیب‌زاده، مهدیه صفایی‌نیا، میثم موسوی، سام سلماسی، عاطفه فتوحی، زهرا رسولی و علی خورشیدی ماهنامه قلک را همراهی کرده‌اند.

نشریه قلک با مدیرمسؤولی امیر لعلی، سردبیری علی‌اکبر زین‌العابدین و مدیریت هنری مهدیه صفایی‌نیا، اول هر ماه با قیمت 5000 تومان در کیوسک‌های مطبوعاتی و کتاب‌فروشی‌ها توزیع می‌شود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و یا گرفتن اشتراک ماهنامه می‌توانند با شماره‌ 88931913-021 تماس حاصل نمایند یا به آدرس سایت www.qollak.ir مراجعه نمایند.

روابط‎‌عمومی ماهنامه قلک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.