راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پرداخت شهریه طلاب الکترونیکی می‌شود / کارت ویژه طلاب و روحانیون

با حضور آیت‌اله مقتدایی دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه، دکتر عبدالناصر همتی مدیرعامل بانک‌ ملی ایران و حجت‌الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، خدمات کارت ویژه طلاب و روحانیون کشور رونمایی شد.

خدمات کارت ویژه طلاب و روحانیون کشور کارتی الکترونیک است که توسط بانک‌ ملی ایران برای طلاب و روحانیون کشور صادر می‌شود و دارای تمامی امکانات ملی کارت است که در تسهیل امور بانکی مراکز حوزه‌های علمیه کشور نقش موثری خواهد داشت.

در مراسم امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از خدمات کارت ویژه طلاب و روحانیون کشور که با حضور مسئولان ارشد بانک‌ ملی ایران و مرکز خدمات حوزه‌های علمیه برگزار شد آیت‌اله مقتدایی ابراز امیدواری کرد، بستر فراهم شده در زمینه خدمات‌بانکی‌الکترونیک، موضوع پرداخت شهریه طلاب را نیز در آینده نزدیک شامل شود و بر این اساس پرداخت شهریه طلاب به صورت الکترونیک صورت گیرد.

همتی با اشاره به سرمایه‌گذاری گسترده بانک ملی ایران برای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک ابراز داشت: قطعاً بانک ملی ایران در آینده نزدیک، بانک برتر در حوزه خدمات الکترونیک کشور خواهد بود.

در ابتدای این مراسم رئیس مرکز خدمات حوزه‌های علمیه با عنوان اینکه تسهیل، تسریع، تعمیم و تدقیق امور از جمله محورهای مهم کاری این مرکز محسوب می‌شود، گفت: اعتقاد ما این است که همراه با رشد فناوری‌های جدید، خدمات مرکز نیز باید الکترونیک شود و با توجه به جمعیت گسترده 425 هزار نفری افراد تحت پوشش این مرکز قطعاً صدور کارت ویژه طلاب و روحانیون توسط بانک ملی ایران امری مبارک است و دارای آثار و مزیت‌های گسترده‌ای خواهد بود.

منبع: بانک ملی ایران

1 دیدگاه
  1. شاه محمد ملارهی روحانی اهل سنت می‌گوید

    پولهای شهریه طلاب که واریر می شود ما را در خوره خیر ی اطلاع رسارنی کننی متشکرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.