بانک‌ها

دریافت امتیاز در باشگاه مشتریان ملت با استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک

نوشته شده توسط رضا قربانی

باشگاه مشتریان ملت به مشتریان عضو این باشگاه به ازای استفاده از ابزارهای پرداخت الکترونیک، امتیاز اختصاص می‌دهد.

به گزارش راه پرداخت و به نقل از روابط عمومی بانک ملت، باشگاه مشتریان ملت در قالب طرح امتیازی خود، برای خرید از پایانه‌های فروشگاهی، پرداخت قبوض، خرید اینترنتی، پرداخت الکترونیک بهای سوخت و پرداخت اینترنتی اقساط امتیاز در نظر گرفته است.

بر اساس این گزارش، اعضای باشگاه مشتریان ملت به ازای هر یک میلیون ریال خرید از دستگاه‌های کارتخوان یک امتیاز، هر ۵۰۰ هزار ریال شارژ کیف پول الکترونیک کارت هوشمند سوخت یک امتیاز، پرداخت غیرحضوری قبوض دو امتیاز، هر ۵۰۰ هزار ریال خرید اینترنتی یک امتیاز هر پرداخت اینترنتی قسط یک امتیاز و هر پرداخت اینترنتی اقساط زود‌تر از موعد نیم امتیاز دریافت می‌کنند.

در عین حال در طرح امتیازی باشگاه مشتریان ملت، برای عضویت در باشگاه ۱۰ امتیاز، برای سالروز تولد اعضا دو امتیاز، برای دعوت از دوستان تا ۲۰ نفر نیم امتیاز و برای نفر بیست و یکم تا پنجاهم دودهم امتیاز و برای نظرسنجی‌های باشگاه نیز امتیازهایی تعیین کرده است.

بر این اساس، چنانچه اعضای باشگاه مشتریان ملت به حد نصاب ۱۰۰ امتیاز دست پیدا کنند از تسهیلات ۲۰ میلیون ریالی خرید لوازم منزل یا پاداش نقدی یک میلیون ریالی و چنانچه حد نصاب ۲۰۰ امتیاز را به دست آورند، از پاداش نقدی دو میلیون ریالی یا تسهیلات خرید لوازم منزل به مبلغ ۴۰ میلیون ریال بهره‌مند خواهند شد.

پاداش نقدی سه میلیون ریالی یا تسهیلات ۷۰ میلیون ریالی خرید خودرو نیز برای مشتریانی در نظرگرفته شده است که در طرح امتیازی باشگاه مشتریان ملت، حد نصاب ۳۰۰ امتیاز را به دست بیاورند.

باشگاه مشتریان ملت با هدف ایجاد محیطی صمیمی به منظور تعامل بیشتر با مشتریان، معرفی طرح‌های تشویقی جدید بانک ملت، دریافت بازخورد از مشتریان در زمینه طرح‌های ارائه شده، ایجاد پایگاه اطلاعاتی غنی از نوع رفتار و نحوه گزینش خدمات از سوی مش‌ترین و ایجاد رضایتمندی و وفادار سازی آنان ایجاد شده است.

درباره نویسنده

رضا قربانی

رضا قربانی هستم؛ بنیان‌گذار شبکه راه پرداخت؛ یک B2B Digital Media در حوزه فین‌تک ایران. با کمک همکارانم کتاب‌هایی درزمینهٔ فین‌تک منتشر کردیم، مثل بانک ۳.۰، بانک دیجیتال، بانکداری مجازی، گسست بانک‌ها، دانشنامه پرداخت و بانکداری الکترونیکی و چند کتاب دیگر. انتشار این کتاب‌ها علاقه شخصی من است که افراد بیشتری با فین‌تک آشنا شوند. سردبیر ماهنامه عصر تراکنش هم هستم که به‌صورت تخصصی درزمینهٔ فین‌تک منتشر می‌شود. تولید ویدیو و پادکست یکی دیگر از کارهایی است که با کمک همکارانم انجام می‌دهم. روزنامه‌نگاری با آفتابگردان همشهری در من شروع شد و با گنبد کبود ابرار جدی شد و در روزنامه شریف به نتیجه رسید. در رسانه‌هایی مثل عصر ارتباط، پیوست، دنیای اقتصاد و تجارت فردا، مدیریت ارتباط و چند جای دیگر چیزهایی نوشته‌ام و در هفته‌نامه شنبه دبیر صفحه فین‌تک هستم. اگر می‌خواهید بیشتر درباره من بدانید لطفا وبلاگ مدیر رسانه را ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید