راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شود

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی (ایکوبیگ) بعد از برگزاری دو کنفرانس بین‌المللی صنعت بانکداری و اقتصاد جهانی (ایکوبیگ 1 و 2)، سمینار تخصصی «تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت» را در مرکز مطالعات بهره‌وری و منابع انسانی سازمان مدیریت صنعتی در روزهای 28 و 29 مردادماه سال جاری برگزار خواهد کرد.

سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت
سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت

تحولات صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت روزبه‌روز سرعت بیشتری می‌یابد و با پیشرفت‌های حوزه ابرداده‌ها و رایانش ابری، این تحولات مرزهای فناوری را درمی‌نوردند و سیمای خدمات مالی مدرن را دگرگون می‌سازند. هماهنگی و تجمیع خدمات مبتنی بر تلفن همراه با خدمات مالی و پرداخت، سیمای کسب‌وکار را دگرگون ساخته است و ضریب نفوذ استفاده از تلفن همراه در بهره‌گیری از خدمات مالی روزبه‌روز در حال افزایش است. مسلماً، رصد هوشمندانه روندهای جهانی این تحولات و التزام به نوآوری، از اصول کسب‌وکار آن بانک‌ها، مؤسسات و شرکت‌های فعال است.

ico-bro-way2pay-94-04-13

مدل‌های کسب‌وکار بانکی همواره در حال تغییرند و گسترش ضریب نفوذ تلفن همراه و شبکه‌های اجتماعی، بانک‌ها و مؤسسات مالی را به سمت ارائه خدمات شخصی به مشتریان سوق می‌دهد. جایگاه فناوری در این حوزه سیر صعودی را طی می‌کند و ارتباط بانک‌ها و اپراتورهای تلفن همراه شکلی متفاوت و هم‌راستا یافته است. در این مسیر پرداخت الکترونیکی و بانکداری خرد مبتنی بر موبایل بانک نیز به سرعت در حال پیشرفت است.

سخنرانان سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت
سخنرانان سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت

سمینار تخصصی مذکور با دو محور مدل‌های نوین کسب‌وکار بانکی و جایگاه بانکداری دیجیتال به‌عنوان یک مدل کسب‌وکار و چگونگی بهره‌گیری از فناوری‌های نوین وب 3.0 و بانکداری اینترنتی 2.0 در ارائه خدمات شخصی به کاربر و ایجاد تجربه مدرن کاربری با همکاری مدرسه اقتصاد مونیخ «HDBW» و شرکت بازاریابی دیجیتال پروتوتایپ «Prototype» برگزار خواهد شد.

موضوعات سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت
موضوعات سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت

اهداف اصلی برگزاری این سمینار آشنایی با آخرین تحولات در حوزه بانکداری دیجیتال، تبیین مفهوم تجربه کاربری و نقش آن در طراحی اینترنت بانک و موبایل بانک، راه‌کارهای استفاده از کلان داده‌ها(Big Data) در طراحی محصولات جدید بانکی، طراحی بانکداری همراه بر روی گجت، راه‌کارهای طراحی بانکداری مبتنی بر شبکه‌های اجتماعی، مدل‌سازی کسب و کار بانکی بر اساس کاهش شعب و بانکداری چند مجرایی، نقش فناوری اطلاعات به عنوان یک مدل کسب و کار و آشنایی با تجربیات بانک‌های پیشرو در پیاده‌سازی مدل‌های نوین کسب و کار است.

در صورت تمایل می‌توانید بروشور سمینار تخصصی تحولات دیجیتال در صنعت بانکداری و نظام‌های پرداخت را در راه پرداخت دانلود کنید (+از اینجا) و یا به وبسایت دبیرخانه دائمی ایکوبیگ مراجعه کنید (اینجا).

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.