راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اهرامی در نمایشگاه کارت و پرداخت دبی: «خدمت» مزیت رقابتی توسن تکنو است

همانطور که در گزارش‌های قبلی در راه پرداخت اشاره کردیم، در طول نمایشگاه دو روزه کارت و پرداخت خاورمیانه با تعدادی از مدیران ارشد شرکت‌های ایرانی حاضر در این نمایشگاه گفت‌وگو کردیم (+). هومن اهرامی مدیر برند و ارتباطات بازار شرکت توسن تکنو یکی از افرادی بود که در این نمایشگاه گفت‌وگوی کوتاهی با او داشتیم. شرکت توسن تکنو از شرکت‌های فعالی است که هر سال حضور فعالی در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه دارد.

اهرامی درباره هدف شرکت توسن تکنو از حضور در این نمایشگاه گفت: «یکی از اهداف نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه گرد هم آوردن فعالان صنعت پرداخت در عرصه‌های تولید، توزیع و تکنولوژی است. هدفی که توسن تکنو در این نمایشگاه دنبال می‌کند دقیقاً همین است. ما می‌خواهیم آخرین دستاوردها و تحولات صنعت پرداخت و بانکداری را به بازار خاورمیانه معرفی کنیم. معرفی دستگاه VTM جدید شرکت توسن تکنو که در این نمایشگاه انجام شد در این راستا بوده است.»

Middl-eas-Duba-Index-way2pay-94-02-26b

وی در ادامه گفت: «از دیدگاه دیگر می‌توان این‌طور گفت که تمامی شرکت‌های ایرانی حاضر در نمایشگاه به نحوی نماینده جمهوری اسلامی ایران هستند و ما هم سعی می‌کنیم وظیفه خود در این بخش را به نحو احسن انجام دهیم.»

شرکت توسن تکنو حامی نقره‌ای نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه دبی 2015 بوده است. مدیر برند و ارتباطات بازار شرکت توسن تکنو در این خصوص گفت: «علاوه بر این چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه در بخش جانبی نمایشگاه سخن‌رانی‌ای توسط دکتر محمد مظاهری مدیرعامل شرکت توسن تکنو درباره تاریخچه صنعت پرداخت و همچنین چالش‌ها و آینده این صنعت در ایران انجام شده است.»

Middl-eas-Duba-Index-way2pay-94-02-26r

اهرامی به آخرین گزارش نیلسون ریپورت استناد می‌کند و می‌گوید: «همان‌طور که می‌دانید توسن تکنو نماینده انحصاری شرکت پکس در خاورمیانه است که این شرکت طبق آخرین گزارش نیلسون سومین شرکت برتر در عرصه پرداخت بوده است.» او ابراز امیدواری کرد که توسن تکنو می‌تواند به‌عنوان نماینده شرکت پکس بخش بزرگی از بازار را به دست آورد. او هم‌چنین به این موضوع اشاره می‌کند که «خدمت» مزیت رقابتی توسن تکنو است و درنهایت این‌طور جمع‌بندی می‌کند که «این شرکت با داشتن دفاتر متعدد استانی سعی در ارائه بهترین خدمات بانکی کشور دارد.»

محمد امین جعفری؛خبرنگار راه پرداخت در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 2015

+گزارش تصویری راه پرداخت از این رویداد را ببینید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.