راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

گفت‌وگوی راه پرداخت با مریم امیری در حاشیه همایش چهارم؛ راحتی مردم در ارائه خدمات، اولین اولویت است

گروه رسانه‌ای شفق در حاشیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت با بیش از ۳۰ نفر از فعالان و متخصصان برجسته صنعت پرداخت و بانکداری الکترونیک ایران و دنیا مصاحبه ویدیویی کرد که مجموعه کامل این گفت‌وگوها را هم به‌صورت متنی و هم به‌صورت ویدیویی، می‌توانید در «مجموعه گفت‌وگوهای راه پرداخت» مشاهده کنید.

آنچه در ادامه آمده است گفت‌وگوی اختصاصی راه پرداخت با مهندس مریم امیری مدیر پروژه‌های بانکی شرکت جی‌اِس‌اِس در حاشیه چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت است.

 .

رضا قربانی: شرکت جی‌اس‌اس بیشتر روی سخت افزار تمرکز دارد و یکی از ویژگی‌های خاص این شرکت سلیقه و زیبایی مختص این شرکت است. درباره این ویژگی کمی برای‌مان توضیحی می‌دهید؟

امیری: شرکت گرایش تازه کیش با نام بین‌المللی جی‌اِس‌اِس، حدود 12 سال است که در حوزه سیستم‌های بانکی به‌صورت فعال کار می‌کند. تلاش ما این است که در حوزه بانکی یک سری نوآوری‌هایی داشته باشیم که هم به نفع سیستم بانکی باشد و هم به نفع مشتریان سیستم بانکی. در این 12 سال، تقریباً 4 الی 5 پروژه را برای سیستم بانکی اجرایی کردیم که هم از بعد کاهش هزینه‌ها و هم از بعد رضایتمندی مشتریان استقبال خوبی از آن‌ها شده و تلاش می‌کنیم که این فعالیت‌ها را در راستای سیاست‌گذاری‌های بانک مرکزی و همسو با سیاست‌های کلان بانکی کشور ادامه دهیم.

مهندس مریم امیری مدیر پروژه‌های بانکی شرکت جی‌اِس‌اِس
مهندس مریم امیری مدیر پروژه‌های بانکی شرکت جی‌اِس‌اِس

ما خیلی تلاش می‌کنیم که ارتباط بین سیستم بانکی داخلی را با حوزه‌های بانکی خارج از کشور به‌صورت تنگاتنگ داشته باشیم. حضور ما در نمایشگاه‌های خارج از کشور و دموی محصولات خودمان و دریافت اطلاعات و دانش بانکی آن‌ها و انتقال آن به ایران در اختیار گذاشتن آن برای سیستم بانکی کشور خودمان، تاکنون موارد بهینه‌ای را ایجاد کرده که ما می‌خواهیم این موارد مستمرتر و ادامه‌دارتر شود.

.

رضا قربانی: تمرکز شما در شرکت جی‌اس‌اس بر ارائه چه محصولاتی است؟

امیری: تلاش ما در شرکت جی‌اس‌اس بر این است که فنّاوری‌های نوین و محصولات جدید را وارد حوزه بانکی کنیم. تلاش ما این نیست که پروژه‌هایی که چند سال از حضور آن‌ها در دنیا می‌گذرد را وارد کشور کنیم. به روز درحال شناسایی محصولات جدید بانکی و پروژه‌های جدید در سطح بین‌المللی هستیم و فراتر از آن ما با نیازسنجی که در حوزه بانکی خود انجام می‌دهیم، سعی می کنیم محصولات متناسب با نیاز بازار را چه با امکانات داخلی که داریم و چه با امکانات خارجی تولید کنیم. شاید استفاده از دستگاه خودپرداز غیرنقدی (Cashless ATM) که در حد یک تلفن عمومی به زودی در سطح شهر آن را خواهید دید، یکی از مواردی است که ما در چند ماه اخیر اجرایی کردیم و می‌خواهیم برای سیستم بانکی این موضوع را روشن کنیم که هزینه مناسب برای این پروژه و امکانات و خدماتی که در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد، می‌تواند در اجرای بهتر این پروژه مؤثر باشد.

.

رضا قربانی: محصولات دیگر شما چیست؟

امیری: ما با کمک همکاران بانکی خود تلاش می‌کنیم که یک سری کیوسک‌های 24 ساعته را به دستگاه‌های نوین بانکداری الکترونیکی مجهز کنیم. دستگاه‌هایی که خدمات ویژه‌ای ارئه می‌کنند، مانند وی‌تی‌ام و شعبه مجازی که در سطح شهر تهران و مراکز استان‌ها توسط یکی دو تا از بانک‌های کشور در حال اجرایی شدن است، یکی از نمونه‌هایی است که ما سرویس را در فضای بیرون شعب بانک در دسترس عموم مردم قرار دادیم.

بخش اول ویدیو گفت‌وگوی راه پرداخت با مریم امیری در حاشیه همایش چهارم

بخش دوم ویدیو گفت‌وگوی راه پرداخت با مریم امیری در حاشیه همایش چهارم

بخش سوم ویدیو گفت‌وگوی راه پرداخت با مریم امیری در حاشیه همایش چهارم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.