راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نمایشگاه جانبی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک فرصتی برای ارائه محصولات بانکی

برگزاری چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، فرصتی استثنایی برای عرضه و معرفی محصولات و خدمات شرکت‌های ایرانی و خارجی در زمینه‌های مختلف بانکداری الکترونیک در قالب نمایشگاه جانبی است که در سال‌های گذشته با استقبال شرکت‌ها و فعالان مربوط مواجه بوده است.

محمد ثروتی مسئول اجرایی همایش دراین‌باره گفت: «چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و نمایشگاه آن به دلیل حضور تقریبا تمامی بازیگران این صنعت، جامع‌ترین و بزرگ‌ترین و شاید تنها رویداد تخصصی جامع کشور محسوب می‌شود. در همایش امسال چند سخنران خارجی مطرح در عرصه بانکداری الکترونیک و همچنین تعدادی شخصیت کلیدی حضور خواهند داشت و مقالات تخصصی متعددی در این زمینه ارائه خواهند شد».

به گزارش دبیرخانه همایش، او با اشاره به افزایش تقاضا برای حضور در فضای نمایشگاهی چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت گفت: «در نمایشگاه سال گذشته بیش از ۵۰ شرکت، موسسه مالی و بانک در فضایی به مساحت ۱۱۰۰ مترمربع حضور داشتند اما با توجه به افزایش تقاضایی که امسال با آن مواجه بوده‌ایم پیش‌بینی می‌کنم که این مقدار حداقل ۴۰ درصد افزایش پیدا کند».

ثروتی دراین‌باره ادامه داد: «با توجه به دعوت‌های به‌عمل‌آمده و تجربه سال‌های گذشته انتظار می‌رود امسال نیز بیش از سه هزار نفر از متخصصان و دست‌اندرکاران صنعت بانکی کشور، طی دو روز از این نمایشگاه بازدید کنند و شرکت‌ها نیز بتوانند به تعامل با مشتریان بالقوه و بالفعل خود در زمینه نرم‌افزارها و سخت‌افزارهای بانکی، راه‌حل‌های جامع، نرم‌افزارهای تحت موبایل و سایر خدمات انفورماتیکی و دانش‌بنیان بانکی بپردازد».

 منبع: دبیرخانه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.