راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

فراخوان شرکت در رویداد ماشین استارتاپ ناب

«اگر شما هم ایده‌‌ای در حوزه‌‌ بانکداری الکترونیک و نظام‌‌های پرداخت دارید که گمان می‌کنید می‌تواند مبنای شکل‌گیری یک کسب‌وکار نو باشد، یا اگر علاقه‌مند به آشنایی با روش استارتاپ ناب برای به‌کارگیری آن در این حوزه هستید، این رویدادی برای شماست».

به گزارش دبیرخانه همایش دوره دوم کارگاه ماشین استارتاپ ناب در ایران با رویکرد تخصصی در حوزه کاربردهای مالی، بانکی و پرداخت الکترونیک همگام با چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت در تهران برگزار می‌شود.

تیم‌های برگزیده در این رویداد که با همکاری پژوهشکده پولی و بانکی و شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش برگزار می‌شود، علاوه بر دریافت جوایز ارزنده، فرصت حضور رایگان در همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت و ارائه ایده‌های خود در طول همایش به مدیران و کارشناسان بانکی را خواهند یافت و در جشنواره دکتر نوربخش در مراسم اختتامیه همایش از آنان تقدیر خواهد شد.

ماشین استارتاپ ناب (Lean Startup Machine) کارگاهی سه‌روزه در زمینه ایجاد یک کسب‌وکار موفق است. بیشتر شرکت‌های جدید شکست می‌خورند چرا که چیزی می‌سازند که کسی نمی‌خواهد. LSM یک فرآیند را به شرکت‌کنندگان می‌آموزد؛ فرایندی برای کشف اینکه چه محصولی در بازار موفق خواهد بود و کدام موفق نخواهد شد. LSM یک تجربه آموزشی ۴۸ ساعته و فراگیر است، کنفرانس یا هکاتون هم نیست. در سال ۲۰۱۴ حدود ۳۰۰ LSM در سراسر جهان برگزار خواهد شد، از سیدنی تا سان‌فرانسیسکو، از برلین تا نیویورک.

از جمله موضوعات پیشنهادی این رویداد که نخستین دوره آن در ایران، اردیبهشت سال جاری برگزار شد، می‌توان به سیستم‌های پرداخت خرد، پرداخت موبایل، سهولت کاربری فرایندهای بانکی، ترفندهای امنیتی، ارزش‌افزوده خدمات بانکی، پول‌های نوپدید و شیوه‌های نوین بانکداری، سیستم‌های پرداخت مجازی، احراز هویت و اعتبارسنجی در فضای مجازی، مدیریت، افزایش وفاداری مشتریان بانکی، مدیریت صف تراکنش‌ها و … اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در کارگاه، به سایت لین استارتاپ مراجعه کنید.

 منبع: دبیرخانه همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.