راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

یلدای سپید با اپلیکیشن بهزیستی / یک اپلیکیشن اندرویدی برای پرداخت و جمع‌آوری صدقات و نذورات

در راستای تسهیل پرداخت و جمع‌آوری صدقات و نذورات، شرکت خدمات فناوری نوآور پاسارگاد (نوپاد) به درخواست سازمان بهزیستی کشور اقدام به ارائه اپلیکیشن اندرویدی در این زمینه نموده است. نظر به اینکه نیت نیکوکاران در اکثر مواقع اهمیت ویژه‌‌ای دارد، این اپلیکیشن امکان واریز مبلغ اهدایی با نیت خاص را برای نیکوکاران فراهم آورده است. تمامی وجوه دریافتی به حساب سازمان بهزیستی کشور واریز می‌گردد.

این برنامک بر بستر کد دستوری #555*720* ارائه شده است و نیازی به اتصال به اینترنت ندارد. در ضمن داوطلبین کمک‌های غیر نقدی می‌توانند در این برنامه تخصص و مشخصات خود را ثبت نموده تا سازمان بهزیستی در اسرع وقت با آن‌ها تماس گرفته و از یاری ایشان بهره‌مند گردد. در همین راستا به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای شب یلدای نیازمندان این امکان فراهم شده است تا نیکوکاران از طریق این اپلیکیشن در شب یلدای خانواده‌های تحت حمایت بهزیستی سهیم باشند.

.

شیوه نصب و اجرا

این برنامک را می‎توان از مسیرهای زیر دریافت کرد:

1. کافه بازار www.cafebazaar.ir

2. سایت بانک پاسارگاد www.bpi.ir

3. سایت بهزیستی www.behzisti.ir

4. سایت نوپاد www.nopaad.ir

.

بعد از نصب برنامه وارد منوی اصلی می‌شوید؛ اگر قصد دارید مبلغی را به بهزیستی کمک کنید، گزینه کمک به بهزیستی را انتخاب کنید.

در صفحه‌ی دوم، نیت کمک به بهزیستی را انتخاب کنید.

در صفحه سوم مبلغ اهدایی با انتخاب آیکون‌های + و – کم‌وزیاد می‌شود

همچنین شما می‌توانید مبلغ دلخواه خود را در جای خالی درج نموده و گزینه پرداخت را انتخاب کنید.

اگر در #720* ثبت‌نام کرده‌اید فقط رمز دوم کارت‌بانکی خود را وارد کنید و اگر ثبت‌نام نکرده‌اید ابتدا شماره کارت‌بانکی خود و سپس رمز دوم کارت خود را وارد نمایید. به همین سادگی پرداخت انجام می‌شود و تایید پرداخت و شماره پیگیری به شما اعلام می‌گردد.

یک پیامک حاوی تایید پرداخت و کمک به موسسه خیریه بهزیستی از طرف #720* برای شما ارسال می‌گردد. انتخاب آیکون داوطلب افتخاری در منوی اصلی این امکان را به کاربر می‌دهد تا مشخصات خود را به سهولت در برنامک وارد کرده و ثبت‌نام نماید. این اطلاعات توسط مسئولین سازمان بهزیستی دریافت می‌گردد و در موارد خاص با آن‌ها تماس گرفته خواهد شد تا از کمک ایشان در زمینه‌ی همکاری ذکرشده توسط داوطلب استفاده شود.

منبع: شرکت نوپاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.