راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

باباپور از تجارت الکترونیک پارسیان رفت / خبر تایید شد

طبق شنیده‌ها، گفته می‌شود اصغر باباپور مدیر عامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، از این شرکت رفت. طبق گفته‌ها قنبریان مدیر عامل اسبق مخابرات فارس جای وی را خواهد گرفت.

عبدالعظیم قنبریان متولد ۱۳۴۸ و دارای مدرک لیسانس فیزیک کاربردی است و پیش از این مدیرکل بازرسی شرکت ارتباطات زیرساخت، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان بوشهر، رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان خوزستان و رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت مخابرات استان فارس را و معاون شبکه شرکت مخابرات را برعهده داشته است.

باباپور از مدیران با سابقه شرکت پککو بود که حدود ۱۹سال همکاری با این شرکت را در سمت‌های مختلف در کارنامه داشت. وی در ایتدا به عنوان مشاور مدیر عامل وقت، و با سمت ناظر بر کمیته راهبردی تاسیس شرکت پککو در این شرکت حضور پیدا کرد و به عنوان تیم تدوین کننده طرح توجیه اقتصادی و بازرگانی به انجام وظیفه پرداخت. پس از تاسیس شرکت نیز وی سمتهای مختلف مدیریتی همچون بازاریابی و تبلیغات، پذیرندگان کارت، معاونت بازاریابی و فروش، معاونت توسعه بازار و عضویت در هیئت مدیره شرکت پارسیان کیش بر عهده داشته است. وی دارای مدرک فوق لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران است و تالیف کتاب پردازش (درسال ۷۵) که از مجموعه کتب مدیریت است از جمله سوابق علمی وی بشمار می‌رود.

Babapoor-Index-way2pay-93-09-15

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.