راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

در دومین همایش پایانه‌های خودکار بانکی چه گذشت؟ / گزارش تصویری

دومین همایش پایانه‌های خودکار بانکی با همکاری شرکت‌های خدمات انفورماتیک، داده‌ورزی فرادیس البرز و کمپانی وینکور- نیکسدورف امروز در هتل سیمرغ برگزار شد. این همایش با هدف بررسی آخرین تحولات و دستاوردهای این حوزه و گسترش فضای تعاملات با حضور مدیران ارشد و نیز مدیران و دست‌اندرکاران حوزه فناوری اطلاعات بانک‌ها و مؤسسات مالی‌ کار خود را آغاز کرد. (گزارش کامل عصر ارتباط از این همایش را می‌توانید از اینجا ببینید.)

ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04 ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04a

در ابتدای این همایش فرهاد فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک به ارائه سخنرانی پرداخت. فائز در طول صحبت‌های آمارهای قابل توجه از صنعت خودپرداز در دنیا و ایران ارائه کرد که در تصاویر برخی از اسلایدهای مقاله وی را می‌بینید.

ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04b ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04c ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04d

طبق آماری که فائز معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک ارائه کرد، سهم بازار هر یک از تامین کنندگان خودپرداز در ایران به شرح زیر است؛ شرکت خدمات انفورمایتک 43 درصد، شرکت ایران ارقام 30 درصد، شرکت ایران نارا 18 درصد،شرکت آدونیس و شرکت خوارزمی هر کدام 3 درصد، شرکت توسن 2 درصد و سایر شرکت‌ها یک درصد از سهم کل این بازار را در دست دارند.

ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04eISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04f

پائول گومز مدیربخش خاورمیانه و آفریقا شرکت وینکور نیکسدورف دومین سخنران این همایش بود. سخنرانی وی در دو بخش ارائه شد؛ در بخش اول او به ارائه اطلاعات و آماری در خصوص این صنعت در سطح بین‌المللی پرداخت و اینکه چرا در دنیا به خودپردازهای بیشتری احتیاج داریم. گومز در بخش دوم صحبت‌هایش به معرفی دو دستگاه خودپرداز جدید شرکت وینکور نیکسدورف پرداخت.

ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04g ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04h

آخرین سخنرانی در بخش اول این همایش را نیز زنوزی مدیر عامل شرکت داده ورزی فرادیس البرز ارائه داد. وی نیز با اشاره به ویژگی‌های یک محصول خوب، در ادامه به توانایی شرکت فرادیش البرز در این حوزه اشاره کرد. گزارش کامل این همایش را شنبه 8 آذر در صفحه بانکداری الکترونیکی عصر ارتباط بخوانید.

ISC-conf-khada-Index-way2pay-93-09-04i

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.