راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از نسل جدید پایانه‌های فروش موبایلی متصل به حساب‌های بانک آینده

 در راستای برنامه‌ریزی هوشمندانه و پیشروی بانک آینده در زمینه ارائه محصولات و خدمات نوین در حوزه بانکداری الکترونیکی، نسل جدید پایانه‌های فروش موبایلی، متصل به حساب‌های بانک آینده، آماده واگذاری به پذیرندگان محترم است.

این پایانه‌های فروش با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های روز دنیا، امکانات منحصربه‌فردی را در اختیار استفاده‌کنندگان قرار می‌دهد که از آن جمله می‌توان به ویژگی‌های زیر اشاره داشت:

  • سيار بودن با قابلیت «GPRS» (استفاده از سیم‌کارت برای برقراری ارتباط).
  • این محصول، نخستین پایانه فروش موجود در بازار است که دارای صفحه‌نمایش لمسی و رنگی 3.5 اینچی با قابلیت نمایش 262,000 رنگ می‌باشد؛ ضمن آن‌که این دستگاه قابلیت نمایش فیلم را نیز دارا است.
  • دارای قابلیت «NFC» برای استفاده از کارت‌های غیر تماسی که امکان استفاده از کارت‌های شهروندی را فراهم می‌نماید.
  • دارای بارکد خوان و دوربین داخلی، به‌منظور اسکن و پرداخت قبوض.

استفاده از این خدمت جدید بانکی، با توجه به اهمیت مواردی همچون: مدیریت زمان، تسریع و افزایش دقت در انجام عملیات بانکی، پرداخت انواع قبوض، کاهش ترافیک و … ازجمله ضرورت‌های زندگی امروز به شمار می‌رود.

Ayande-POS-index-way2pay-93-09-01

شایان‌ذکر است صاحبان مشاغل و کسب‌وکار برای اطلاع از نحوه واگذاری اين دستگاه‌‌ که به‌صورت سيار نيز قابل‌استفاده است، می‌توانند به شعب بانک آینده در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط بانک (276632200-021) تماس حاصل فرمایند.

 منبع: بانک آینده

4 دیدگاه
  1. امیر باغبانپور می‌گوید

    سلام خسته نباشید
    اول از اینکه من چند باری با بانک آینده تماس گرفتم و گفتن دستگاه نیست
    دوم اینکه رفتار پرسنل خیلی تند و زننده بود در حالی که در سالهای پیش که من خیلی از کارهای بانکی خودمو این بانک انجام میدادم و خیلی هم راضی بودم

  2. ناشناس می‌گوید

    منم تمام حساب بانک آينده هست اما دریغ از همکاری همین امروز از ی حسابم 100 میلیون انتقال دادم تازه یادشون اومد علی آباد دهیه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.