راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چهاردهمین شماره ویژه‌نامه بانکداری الکترونیک عصر ارتباط منتشر شد

چهاردهمین شماره ویژه‌نامه بانکداری الکترونیک عصر ارتباط منتشر شد. اولین گزارش این شماره، در مطلبی به عنوان «به کجا باید رفت» به بررسی چالش‌های صنعت فناوری اطلاعت بانکی ایران از زبان خاک‌خورده‌های این صنعت پرداخته است که جمع‌بندی‌ای است از میزگرد برنامه ششم توسعه که توس مرکز فابا برگزار شد. گزارش دوم نگاهی داشته به خلاصه آنچه سخنرانان خارجی در دومین کنفرانس بین‌المللی ایکوبیگ مطرح کردند که عمدتا در خصوص آینده بانکداری و تاثیر فناوری اطلاعات بر آینده آن است.

Digital-Bank-index-way2pay-banner-93-08-24

در ادامه نیز پرونده‌ای با عنوان «اسکناس، داستان یک انقراض» کار شده است که به زیر و بم اسکناس از گذشته تاکنون و کم رنگ شدن اسکناس با پیشرفت تکنولوژی پرداخته است. پرونده بعدی اختصاص دارد به کریس اسکینر نویسنده و فعال سرشناس بین‌المللی در حوزه بانکی؛ این پرونده با گفت‌وگویی با او درباره بانک دیجیتال آغاز می‌شود و در ادامه کریس اسکینر در دو قسمت مختلف به طور مفصل درباره بانکداری بدون شعبه و اینکه چرا به بانک دیجیتال نیاز داریم توصیه‌هایی را به بانکداران ایرانی می‌کند. اسکینر به تازگی کتابی را منتشر کرده است تحت عنوان «بانک دیجیتال» که حسابی در دنیا سروصدا کرده است. در ادامه این پرونده نظر 12 نفر از شخصیت‌های مطرح بین‌المللی درباره این کتاب هم آورده شده است و مقدکه کتاب برای خوانندگان ویژه‌نامه بانکداری الکترونیک عصر ارتباط در دسترس قرار گرفته است.

در ادامه چندین مقاله و مطلب دیگر نیز درباره استانداردهای جهانی و مسائلی از این دست آمده است. در پایان نیز چند اینفوگرافی از نیلسون ریپورت و یک کومیک‌استریپ درباره پرداخت‌های موبایلی در سال 2015 منتشر شده است. چهاردهمین شماره ویژه‌نامه بانکداری الکترونیک عصر ارتباط را می‌توانید به صورت ضمیمه رایگان هفته‌نامه عصر ارتباط از کیوسک‌های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه کنید یا برای تهیه آن با شماره 88946450 دفتر هفته‌نامه عصر ارتباط تماس بگیرید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.