راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

كارپوشه اينترنتي بانك سينا چیست و چه كاربردهايي دارد؟

کارپوشه مشتریان حقوقی در سامانه اینترنت بانک سینا اجرایی و به متقاضیان ارائه می‌شود.

با راه‌اندازی سرویس کارپوشه در اینترنت بانک، امکان انتقال وجه داخلی (عادی، دسته‌ای، مستمر) و بین بانکی (پایا و ساتنا) که پیش‌تر برای صاحبان حساب‌های حقیقی میسر بود برای دارندگان حساب مشترک در بانک سینا و همچنین مشتریان حقوقی این بانک فراهم شده است.

با فعال‌سازی کارپوشه حقوقی در اینترنت بانک سینا، علاوه بر انتقال وجه‌های داخلی و بین بانکی از سپرده‌های حقوقی یا سپرده‌های حقیقی مشترک، خدماتی چون مشاهده و گزارش از تمامی انتقال وجه‌های ثبت شده از سپرده به همراه جزئیات کامل آن شامل سپرده مبدا و مقصد، مبلغ انتقال داده شده، افراد تایید کننده، وضعیت درخواست (لغو شده، انجام موفق یا ناموفق، منقضی، تایید شده و منتظر اجرا) و همچنین امکان تایید، لغو، ویرایش یا رد درخواست امکان پذیر شده است.

گفتنی است تمامی عملیات مجاز بر روی سپرده حقوقی با نظارت و کنترل امضاداران سپرده انجام خواهد شد.

نحوه انجام عملیات انتقال وجه در اینترنت بانک سینا با استفاده از سرویس کارپوشه هم بدین صورت است که در ابتدا نماینده شرکت و یا یکی از امضاداران سپرده، درخواست انتقال وجه را از سپرده مورد نظر ثبت می‌نماید. سپس درخواست ثبت شده جهت تایید و یا رد درخواست به کارپوشه سایر امضاداران سپرده ارسال می‌گردد که پس از دریافت تایید از تمامی امضاداران، با اجرای درخواست توسط فرد ثبت کننده، انتقال وجه با موفقیت انجام می‌گیرد.

منبع: بانک سینا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.