راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رونمایی از حامی کارت با حضور سیف / صدور 5 میلیون حامی کارت برای بانوان تحصیل‌کرده

حامي کارت مهربانو با همکاري مشترک شرکت سیمرغ تجارت، بانک تجارت و بانک پارسيان در نخستين جشنواره مهربانو توسط دکتر ولي الله سيف، رئيس کل بانک مرکزي رونمايي شد. به گفته جعفر پشامی مدیر عامل شرکت سیمرغ تجارت، گستردگی طرح ملی حامی کارت نزدیک به 5 میلیون کارت مهربانو یا همان حامی کارت است که با موجودی 470 هزار ریال اعتبار آموزشی به اعضای موسسه داده می‌شود.

رونمایی از حامی کارت با حضور سیف / صدور 5 میلیون حامی کارت برای بانوان تحصیل‌کرده 2-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28

دوشنبه 28مهرماه سالن همايش‌هاي وزارت کشور میزبان نخستین همایش و جشنواره مهربانو بود. این جشنواره توسط موسسه مطالعات و تحقیقات زنان با مشارکت معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده و معاونت اجتماعی وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

اما آنچه برای ما جالب بود حضور دکتر ولي الله سيف، رئيس کل بانک مرکزي کشور بود. چیزی که دکتر ولی الله سیف را به اینجا کشانده بود، رونمایی از طرحی بزرگ و ملی با نام حامی کارت بود.

3-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28 4-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28 5-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28 6-Simor-Hami-Mehrbano-Seif-index-way2pay-93-07-28

رئیس کل بانک مرکزی در این همایش سخنرانی کوتاهی داشت و در آن به اهمیت حضور زنان در جامعه و نقش زنان در ایفای وظایف مادری، همسری و مسئولیت‌های اجتماعی اشاره کرد. پس از سخنرانی وی، حامی کارت با حضور نمایندگانی از بانک تجارت، بانک پارسیان و بانک مرکزی رونمایی شد.

رونمایی از حامی کارت با حضور سیف / صدور 5 میلیون حامی کارت برای بانوان تحصیل‌کرده 8-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28 9-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28 رونمایی از حامی کارت با حضور سیف / صدور 5 میلیون حامی کارت برای بانوان تحصیل‌کرده 11-Simor-Hami-Mehrbano-index-way2pay-93-07-28

جعفر پشامی، مدیر عامل شرکت سیمرغ تجارت که این کارت را ارائه کرده است گفت: «طرح حامی کارت مهربانو طرحی است به ابتکار موسسه تحقیقات و مطالعات زنان برای ارائه سرویس‌های ویژه‌ای به اعضای این موسسه که شامل زنان تحصیل کرده کشور است. در این طرح ملی کارتی در اختیار اعضای موسسه قرار می‌گیرد که این کارت قابلیت ارائه سرویس‌های بانکی و قابلیت ارائه اعتبارهایی را دارد که برای اعضا موسسه در  نظر گرفته شده است. این اعتبارات در قالب اعتبارهای آموزشی، گردشگری و از این قبیل هستند که به بانوان موسسه اختصاص می‌یابد. گستردگی پروژه نزدیک به 5 میلیون کارت مهربانو است که به اعضای موسسه داده می‌شود و آن‌ها می‌تواند از طریق پرتال مهربانو، مراکز و فروشگاه‌هایی که این طرح در آن‌ها پیاده سازی شده است اعتبارات لازم را خرج کنند و خدمات آموزشی، فرهنگی و غیره را دریافت کنند.»

جعفر پشامی، مدیر عامل شرکت سیمرغ تجارت
جعفر پشامی، مدیر عامل شرکت سیمرغ تجارت

به موجب این طرح یک کارت بانکی با موجودی 470 هزار ریال اعتبار آموزشی برای بیش از پنج میلیون نفر از بانوان تحصیلکرده کشور (دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر) از طریق شرکت پست جمهوری اسلامی ایران ارسال خواهد شد. این کارت بانکی همراه با یک دفترچه بن تخفیف برای بانوان عضو طرح در سراسر کشور اختصاص داده شده است. اين کارت قابليت خريدهاي اينترنتي، آموزش الکترونيکي، پرداخت قبوض و … را دارا است. علاوه براين دارندگان اين کارت مي‌توانند با استفاده از اين کارت علاوه بر بهره مندي از بودجه‌هاي آموزشي موسسه، از مزاياي تخفيف باشگاه مهربانو نيز استفاده کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.