راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دومین دوره جامع آموزشی بانکداری الکترونیک برگزار می‌شود

دومین دوره جامع آموزشی بانکداری الکترونیک پیش از برگزاری چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به همت پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی برگزار می‌شود.

هستی ربیع مدیر امور آموزشی و همایش‌های پژوهشکده با بیان این خبر گفت: «قبل از برگزاری سومین همایش سالانه بانکداری الکترونیک تصمیم گرفته شد که دوره‌های جامع آموزشی بانکداری الکترونیک به عنوان پیش‌درآمدی برای کارگاه‌های همایش برگزار شوند. کارگاه‌های منتخب در دوره‌های جامع آموزشی در چهارمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت برگزار می‌شوند.»

این دوره که با هدف پرورش کار‌شناسان مجرب در زمینه بانکداری الکترونیک تشکیل می‌شود از بخش‌هایی چون سامانه‌های بانکداری الکترونیک، امنیت در بانکداری الکترونیک و… تشکیل شده است که از مهرماه تا پایان سال ۱۳۹۳ برگزار می‌شوند.

بخش اول این دوره شامل دوره‌های آموزشی آشنایی با سامانه‌های سپام و سوئیفت، سامانه سپاس، سامانه نهاب در مجموعه راهکارهای مرکز گواهی نماد، سامانه چکاوک و همچنین دوره آموزشی استانداردسازی فرآیند‌های بانکی خواهد بود.

در این دوره محمد دیبا رئیس گروه سپام و سوئیفت شرکت خدمات انفورماتیک، جعفر مرتضویان مدیر پروژه‌های ملی پرداخت شرکت ملی انفورماتیک، کارین هایراپطیان مدیر پروژه‌های «زیرساخت کلیدعمومی» و «مرکز گواهی بانکی نماد» بانک مرکزی در شرکت داده‌پردازی ایران، سید محمد سعید طباطبایی مدیر سامانه‌های ملی پرداخت در شرکت خدمات انفورماتیک و نیما امیرشکاری مدیرگروه بانکداری الکترونیک پژوهشکده پولی و بانکی به عنوان مدرس حضور خواهند داشت.

به شرکت کنندگان هر یک از دوره‌های آموزشی که حداقل در 80 درصد از مدت ‌زمان آن حضور مستمر داشته باشند، «گواهی‌نامه حضور در دوره آموزشی» اعطا می‌شود. همچنین افرادی که در هر پنج دوره آموزشی سامانه‌های بانکداری الکترونیک حضور مستمر داشته باشند می‌توانند در آزمون پایانی شرکت کرده و در صورت قبولی «گواهی‌نامه حضور و موفقیت در آزمون دوره آموزشی» دریافت خواهند کرد.

علاقمندان برای شرکت در دومین دوره جامع آموزش بانکداری الکترونیک می‌توانند به وب سایت https://ws.mbri.ac.ir مراجعه کرده یا با واحد آموزش به شماره ۸۸۶۵۷۳۹۵ تماس بگیرند.

منبع: چهارمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.