راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پیش‌فروش iphone6 و دیگر محصولات جدید اپل در yektamas.ir

فروشگاه اینترنتی یک تماس، سه محصول iPhone ۶ ،iPhone ۶ plus و ساعت هوشمند iWatch کمپانی اپل را که به تازگی رونمایی شده، برای پیش‌فروش و تحویل ۱۵ روزه عرضه کرد.

این سه محصول در تاریخ ۱۸ شهریور ماه توسط کمپانی اپل رونمایی شد و فروشگاه اینترنتی یک تماس، به عنوان اولین عرضه کننده این محصولات در ایران، بصورت پیش‌فروش اقدام به ثبت نام کرده و ۱۵ روز بعد از ثبت نام، محصول مورد نظر را تحویل می‌دهد.

اندازه تصویر ۴.۷ اینچی، رزولوشن ۱۳۳۴x۷۵۰ پیکسل، دوربین ۸ مگاپیکسل با لنز جدید isight، وجود سنسور NFC برای پرداخت‌های الکترونیکی از ویژگی‌های iPhone ۶ و انداز تصویر ۵.۵ اینچی، رزولوشن ۱۹۲۰x۱۰۲۸ پیکسل، لنز جدید isight و قابلیت Focus Pixel، افزایش سرعت فوکوس و Optical Stabilization از ویژگی‌های iphone۶ plus می‌باشد.

همچنین شایان ذکر است از ویژگی‌های مشترک این دو محصول می‌توان به ساختار دو هسته‌ای و ۶۴ بیتی، قوی بودن ۵۰ درصدی آن در زمینه گرافیکی و ۲۵ درصدی آن در زمینه پردازش اطلاعات نسبت به آیفون‌های قبلی، وجود پردازنده‌ی M۸ برای بالا بردن سرعت دریافت اطلاعات، پردازش آن‌ها و کنترل اعمال حرکتی مانند مسافت طی شده، فشار سنج و سرعت تشخیص و پردازش اثر انگشت اشاره داشت.

منبع: فناپ

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.