راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

همزیستی پرداخت های مالی و صنعت ارتباطات از راه دور/ pay too کیف پول مجازی موبایلی

pay too یک کیف پول مجازی است که به شما به صورت امن اجازه نگهداری و مصرف پول را در هر زمان، در هر حال و در هر جایی بدون نیاز به داشتن حساب را می‌دهد.

سازمان pay too در سال ۱۹۹۹ در آمریکا تاسیس شده است. در سال ۲۰۰۴ راه حل‌هایی نظیر راه حل پرداخت موبایل، کارت‌های پیش پرداخت و راه حل پرداخت تجارت الکترونیکی را پیشنهاد داد. پس از پنج سال از توسعه، «پی تو» اولین راه حل‌های تلفن همراه را با ترکیب بستر ارتباطات از راه دور و پرداخت با محوریت یک حساب را راه اندازی نمود که در دنیا به نام راه حل کیف پول تلفن همراه شناخته شده است (PayToo Mobile Wallet).

امروز، «پی تو» خدمات قابل ارایه خود را گسترش داده است و با استفاده از کیف پول تلفن همراه انقلابی ایجاد نموده است. با استفاده از «پی تو»، مصرف کنندگان می‌توانند از اعتبار موجود برای ساخت یا دریافت تماس، پرداخت، انتقال اعتبار، یا برداشت ایمن پول استفاده کنید. این خدمات را می‌توان در سراسر جهان و در هر زمانی استفاده نمود.

Paytooo-wallet-index-way2pay-93-06-16

در پاسخ به تقاضای بازار، «پی تو» یک سرویس منحصر به فرد از طریق پلت فرم ایجاد شده فراهم نموده و مدل‌های کسب و کار قابل اعتمادی ارایه نموده است و با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات به کاربران تلفن همراه در جهان، به یک بازیکن کلیدی در صنایع مخابراتی و خدمات مالی تبدیل شده است.

«پی تو» توانسته است با ترکیب این دو صنعت خدمات متنوعی در حوزه پرداخت ارایه دهد. که می‌توان به سرویس‌هایی نظیر پرداخت حقوق کارکنان تا سرویس‌هایی نظیر پرداخت با بارکد از طریق موبایل اشاره نمود. صاحبان کسب و کار مدرن و یا سنتی به راحتی می‌توانند از سرویس‌های این شرکت استفاده نمایند و این سیستم یک روش پرداخت راحت، امن و مقرون به صرفه را ایجاد می‌کند.

«پی تو» و ایجاد انقلاب پرداخت موبایل

این شرکت اولین کیف پول الکترونیکی با قابلیت‌های تلفن همراه جهانی را ایجاد نموده است. این روش تحولی در ارتباط دو صنعت ارتباطات و پرداخت‌های مالی ایجاد نموده است. در حال حاضر مصرف کنندگان نهایی به خدماتی نظیر انتقال وجه به صورت بین المللی با ابزار قابل دسترسی مانند موبایل دست یافته‌اند. «پی تو» توانسته است امکان نقل و انتقال جهانی پول در دنیا را با هزینه کم و با سهولت و سرعت بالا ایجاد نماید. «پی تو» در سال ۲۰۱۱ برنده جایزه انتقال پول توسط انجمن بین المللی انتقال پول شد.

قابلیت‌های کیف پول مجازی موبایلی

کیف پول مجازی است که به شما به صورت امن اجازه نگهداری و مصرف پول را در هر زمان، در هر حال و در هر جایی بدون نیاز به داشتن حساب را می‌دهد.

چه کارهایی با استفاده از این کیف پول قابل انجام است:

• پرداخت قبوض به صورت دائمی

• امکان شارژ تلفن ۲۵۰ اپراتور تلفن همراه در ۸۰ کشور دنیا

• ایجاد کارت‌های هدیه فوری و خرید از فروشگاه برندهای مورد علاقه خود را آنلاین با استفاده از تلفن همراه خود و یا هدیه آن به سایر افراد.

• ایجاد کارت‌های پیش پرداخت در مدت زمان کم و به میزان مبلغی که نیاز دارین به خرید آنلاین توسط کودکان و نوجوانان.

• واریز حقوق و دستمزد.

مزیت‌های کسب و کاری «پی تو»

۱- پلت فرم یکسان:

با استفاده از یک بستر امن، قابل اعتماد و ابزار گزارش ساز واحد، «پی تو» روش‌های پرداخت را به منظور کسب حداکثر بهره وری یکپارچه می‌سازد.

۲- چند ارزی بودن:

«پی تو» با استفاده از پلت فرم واحد و با استفاده از زیر ساخت جهانی امکان انجام تراکنش‌ها را با هر ارزی فراهم می‌سازد.

۳- پشتیبانی در سطح جهانی:

با استفاده از «پی تو» امکان انجام تراکنش‌های پرداخت در تمام ۲۴ ساعت روز و در تمامی روزهای سال وجود دارد همچنین امکان مدیریت ارتباط با مشتری با هر زبانی به منظور رفع مشکلات احتمالی وجود دارد.

۴- افزایش درآمد:

با وجود تعداد زیاد مشتریان که در بانک حساب ندارند «پی تو» توانسته است از طریق راه حل پرداخت کیف پول موبایلی باعث افزایش درآمد کسب و کار‌های مختلف شده است.

۵- بدون محدودیت:

«پی تو» باعث شده است که هیچ محدودتی در پرداخت وجود نداشته باشد و باعث شده است که در هیچ زمانی محدودیت پرداخت جهت خرید کالا‌ها و خدمات وجود نداشته باشد.

محسن معظمی گودرزی، کار‌شناسی ارشد امور اقتصادی

منبع: www.paytoo.com

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.