راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

برگزاری نشست همفکری با کاربران آدانالس در شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

یکی از برنامه‌های حوزه بانکداری الکترونیکی بانک آینده، اصلاح و بهبود سامانه‌های فعلی در کنار تولید محصولات و خدمات جدید، است. در این راستا شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به عنوان متولی اجرای ساز و کارهای کسب و کار نوین، اقدام به برگزاری نشستی با حضور تعدادی از مشتریان ویژه (VIP) نمود. این نشست در تاریخ 19/05/93 رأس ساعت 7:30 صبح آغاز و تا ساعت 10:00 به‌ طول انجامید. علاوه بر مدیر پروژه و اعضای تیم اجرایی سامانه آدانالس، جمعی از مشتریان بانک که کاربران فعال سامانه‌های بانکداری الکترونیکی هستند، در این نشست شرکت نمودند.

نشست همفکری با کاربران آدانالس در شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا

در ابتدای برنامه، آقای مهندس علی حاجی‌زاده مقدم مدیر توسعه محصول شرکت ارتباط فردا، توضیحاتی در خصوص سامانه آدانالس ارائه نمودند. سپس مهمانان نظرات و انتظارات خود از این سامانه را به صورت جداگانه تشریح نمودند که این نظرات مورد نقد و بررسی قرار گرفت. نکته جالب توجه ، تسلط بالای برخی از مشتریان بانک در استفاده از سامانه آدانالس بود که موجب شد سئوالات و ایده‌های جالبی در خصوص این سامانه مطرح شود. در ادامه، امکانات جدید سامانه آدانالس به مهمانان معرفی و تشریح گردید.

از جمله این امکانات می‌توان به؛ اضافه شدن دسته‌بندی‌های جدید برای تراکنش‌ها‌ و همچنین امکان افزودن شماره حساب و یا کارت بانک‌های دیگر به آن اشاره نمود. امکان بارگذاری صورتحساب بانک‌های دیگر در قالب فایل Excel، از جمله قابلیت‌های جدید و جذاب سامانه مذکور است که مورد استقبال حاضران نیز قرار گرفت.

در این نشست بسته اطلاع رسانی حاوی برگه معرفی محصولات موبایلی جدید بانک آینده، کاتالوگ سامانه آدانالس و همچنین برگه نظرسنجی درخصوص سامانه آدانالس در اختیار مهمانان قرار گرفت.

منبع: ارتباط فردا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.