راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نخستین مانور استقرار سیستم جامع نوین بانکداری بانک دی با موفقیت انجام شد

نخستین مانور استقرار سیستم جامع نوین بانکداری بانک دی با رمز «یا فاطمه زهرا (س)» از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره این بانک برگزار شد. این مانور از ساعت هشت صبح روز سه‌شنبه به طور همزمان در شعب سراسر کشور بانک آغاز و تا ساعت 20 به طول انجامید.

دکتر احمد شفیع‌زاده در این مراسم اظهار کرد: با لطف و عنایت خداوند متعال و با توسل به حضرت زهرا (س) نخستین مانور استقرار سیستم جامع نوین بانکداری بانک دی را آغاز می‌کنیم.

مدیرعامل بانک دی افزود: خوشبختانه همان گونه پیش از این اعلام شده بود تلاش‌های همه دست‌اندرکاران بانک نتیجه داد و سیستم جامع نوین بانکداری بانک دی به مرحله آزمایشی رسید.

Dey-Bank-Core-index-1-way2pay-93-05-30

وی با تقدیر از معاونت فن‌آوری اطلاعات و کارکنان بخش IT بانک دی اظهار امیدواری کرد که با راه‌اندازی نهایی این سیستم تا چند هفته آینده بانک بتواند خدمات گسترده‌تر و مناسب‌تری در اختیار مشتریان و مخاطبان خود قرار دهد.

Dey-Bank-Core-index-way2pay-93-05-30

دکتر شاپور زارعی ـ معاون فن‌آوری اطلاعات بانک دی ـ نیز در این مراسم گفت: این برای نخستین بار است که بانک دی سیستم بانکداری خود را با بهره‌گیری از دیتاسنتر اختصاصی راه‌اندازی می‌کند.

Dey-Bank-Core-index-2-way2pay-93-05-30

وی با بیان اینکه این سیستم، طرح جدیدی در نظام بانکی است، اظهار کرد: سیستم جامع نوین بانکداری بانک دی به صورت هلدینگ دیده شده است که دارای مزیت‌ها و امکانات بسیار مدرن و به‌روزی است که حتما مشتریان بانک از آن خشنود خواهند شد.

بر اساس این گزارش پس از برگزاری دومین مانور در هفته آینده و برطرف کردن مشکلات احتمالی، این سیستم به طور کامل در همه شعب بانک دی در مراسمی رسمی به مرحله اجرا در می‌آید.

منبع: بانک دی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.