راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

ساده‌ترین راه برای گرفتن آدرس و شماره تلفن شعب بانک صادرات

اگر از مشتریان بانک صادرات هستید، ممکن است پیش بیاید که به آدرس یک شعبه خاص، کد آن شعبه یا حتی شماره تلفن شعب بانک صادرات نیاز فوری داشته باشید. فهرست کامل تمام شعب بانک صادرات را می‌توانید از طریق صفحه «فهرست شعب بانک صادرات» ببینید. از مزایای این صفحه دسته بندی بر اساس منطقه یا استان محلی زندگی است. این صفحه اطلاعاتی مثل نام شعبه، كد شعبه، منطقه، نشانى شعبه و داشتن یا نداشتن كارتخوان، خودپرداز و سیستم جاری را به شما شان می‌دهد. اطلاعات شعب خارجی بانک صادرات را هم می‌توانید از این صفحه پیدا کنید.

اما اگر کارتان با این حرف‌ها راه نمی‌افتد و شماره تلفن شعب بانک صادرات یا یک شعبه خاص را می‌خواهد می‌توانید با شماره تلفن صدای سپهر به شماره 09602 تماس بگیرید. پس از شندین صدای تلفن گویا، کلید 3 که برای اعلام آدرس و شماره تماس شعب بانک صادرات است را فشار دهید. سپس از شما می‌خواهد که کد شعبه مورد نظر را همراه یک ستاره وارد کنید. در صورتی که کد شعبه مودر نظر را ندارید می‌توانید از صفحه فهرست شعب آن را پیدا کنید. بعد از وارد کردن کد شعبه، آدرس و شماره تماس به شما اعلام خواهد شد. به همین سادگی.

16 دیدگاه
  1. حبیبی می‌گوید

    سلام رفتم روی لینک ‘ فهرست شعب بانک صادرت ”
    متاسفانه وصل نمیشد .چند تا دلیل را هم ذکر کرده بود !!!! که چرا وصل نمیشه
    تلفن 9602 را گرفتم و شماره تلفن بانک صادرات شعبه دریان نو را خواستم
    تلفن های 66512700 و 66510032 را دتدند
    هر چی گرفتم هی بوق خورد و کسی گوشی را برنداشت
    میخواستم بگم مرسی از اینترنت بانک و فلان بانک و فلان سیستم
    انقدر پز الگی ندین
    الان با مترو یا اتوبوس میرم ستار خان

    1. پیمان یوسفی می‌گوید

      عالی گفتید
      فقط حرف
      حرف
      حرف

      دریغ از نیم مثقال عمل درست و سیستماتیک

  2. ناشناس می‌گوید

    سلام
    وقت بخیر
    متاسفانه راهی پیدا نکرده تا بتونم لیستی از شعب ارزی غرب تهران پیدا کنم
    لطفا راهنمایی بفرمایید

  3. رضا عرفان می‌گوید

    اگر قرار نیست لیست شعبه ها رو بدید پس چرا لینک میذارید.مثلا اگه من آدرس یا تلفن شعبه شریعتی تبریز رو بدانم امنیت ش به خطر می افته . جناب قربانی شما از سال 89 چه گلی به سر این سایت زدی که واسه خودتون پروفایل نوشتید.واقعا جای بسی تاسف

  4. میرفتاح می‌گوید

    متاسفم ماکه هماننددوستان قبلی نتونستیم نتیجه ای بگیریم جناب قربانی به روز رسانی کنید

  5. ناشناس می‌گوید

    سلام من میخوام از بانک siamتو تایلند که برام چندین بار ایمیل امده شعبه ۱۰۹۰۰ وجود داره یا کلاهبرداری میباشد ار طرفی ه

    1. جانبازان می‌گوید

      خبرگان انشاالله

  6. ناشناس می‌گوید

    سلام. ۲۵ساله که مشتری بانک صادراتم درکنار حساب جاری یک حساب پشتیبان هم دارم که سود کمی درماه به حسابم ریخته میشد . روز یکم برج برداشتی داشتم که درهمان شعبه بحساب خانمم ریخته شد سودی که واریز شده بود خیلی ناچیز بود .به بانک مراجعه کردم گفتن باید دوم برج برداشت میکردی . بنده که قرارداد بلند مدت بابانک نداشتم که قبل از موعد برداشته باشم . لطفا یکی از مسئولین بانک جواب بده که کجا مراجعه کنم بهرام حیدری

  7. ناشناس می‌گوید

    سلام من شماره موبایل برای ارتباط میخواهم ایران نیستم

  8. ناشناس می‌گوید

    سلام
    بهترنیست آقای قربانی در رشته تحصیلی خودشان که این همه سال وقت و هزینه برای مملکت داشته ادامه مسیر میدادند و دوستان در بانک این کار رو به یک دانش آموخته ای در رشته ای تی ویا فناوری اطلاعات بانکی می سپاردند!!؟؟

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام دوست عزیز ناشناس
      بنده کارشناس بانک نیستم که جای کسی رو اشغال کرده باشم. بنده با پول خودم و سایر سهامداران این مجموعه، این پایگاه خبری رو راه انداختیم تا اتفاقا به جای اون کارمندان مرتبطی که در بانک‌ها حضور دارند ولی کارشون رو درست انجام نمیدن، کار کنیم و به دوستانی آی‌تی‌خونده‌ای چون شما که هنوز فرق اینکه در سایت بانک هستید یا یک پایگاه خبری رو نمیدونید، اطلاع رسانی کنیم تا بتونید راحت‌تر از سرویس‌های بانکی استفاده کنید.
      پس نگران نباشید، جای شما و هیچ کس دیگه‌ای رو در هیچ بانکی اشغال نکردم و در یک مجموعه خصوصی که بخشی از مالکیتش هم به متعلق به خودم هست دارم با افتخار کار می‌کنم.
      موفق و موید باشید

  9. اسی می‌گوید

    ظاهراً تلفن در بانک ها فقط برای کارهای شخصی هست وکسی جواب تلفن را نمیدهد !!!!!

  10. ناشناس می‌گوید

    اقای قربانی از بین این همه پیام فقط جواب یکی رو دادید. یعنی فقط اون شخص اشتباه میگفت؟ وقتی فرصت ابدیت کردن ندارید یه ببخشید بنویسید و برید کنار. دنبال کد شعبه های بانک صادرات بودم ولی هیچ پیجی باز نشد. همون بشین زبان انگلیسی تو بخون پسر جون. پول تو هزینه الکی نکن. افرین
    امضا بابا بزرگ

    1. رسول قربانی می‌گوید

      سلام
      خدا قوت بابابزرگ
      در صورتی که دنبال الطاعات شعب بانک‌ها هستید باید وبسایت هر بانک رو باز کنید و از اونجا جستجو کنید. این برگه صرفا یک نمونه راهنمایی بود. ما پشتیبانی بانک نیستیم.
      ارادت

  11. محسن می‌گوید

    اصلا وارد نمیشه که

  12. مهدی بیانی می‌گوید

    سلام ضمن خسته نباشین من میخواستم یه تائید یه ادرس بگیرمامانتونستم بگیرم ممنون میشم لطفا کمکم کنین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.