راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

رویکرد جدید ایران کیش در صنعت پرداخت الکترونیک از زبان فرامرزی مدیر عامل جدید ایران کیش

صادق فرامرزی، مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش، درخصوص تغییرات مدیریتی در این شرکت، اظهار کرد: برخی تغییرات به مقتضای شرایط و خواست سهامداران عمده اتفاق افتاده که امیدواریم نتایج آن در راستای صلاح شرکت و همکاران باشد، اما آنچه قطعی است اینکه ثبات و تقویت جایگاه ایران کیش در میان رقبای قدرتمند صنعت پرداخت الکترونیک را با رویکردی تازه دنبال خواهیم کرد.

وی ابراز امیدواری کرد که تحت حمایت و اطمینان کلیه سهامداران و با تلاش و حمیت کارکنان شرکت به‌ویژه در دفاتر سراسر کشور، اهداف ترسیم شده در سال‌جاری محقق شده و ایران کیش به جایگاه شایسته خود در بین شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات پرداخت الکترونیک دست خواهد یافت.

به گفته فرامرزی، استراتژی اتخاذ شده فعلی این شرکت ترکیبی است از تمرکز و تمایز و چشم‌انداز یکساله ایران کیش شامل اهدافی روشن و مشخص است که عبارتند از افزایش تراکنش دستگاه‌های کارتخوان، افزایش فروش شارژ و استقبال پذیرندگان از خدمات پرداخت قبوض روی دستگاه‌ها، عمل به تعهدات شرکت نسبت به نصب پایانه‌های فروش تا پایان سال‌جاری و توسعه مناسب و متوازن شبکه و خدمات، ارائه سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی‌بر پرداخت الکترونیک.

مدیرعامل ایران کیش تعداد پایانه‌های فروش و نصب شده توسط این شرکت را 420 هزار دستگاه اعلام کرد و افزود: بانک تجارت در حال حاضر با بیش از 50 درصد بیشترین سهام این شرکت را در اختیار دارد.

وی تصریح کرد تحقق هر یک از اهداف تعیین شده، مستلزم اجرای برنامه‌هایی است که مستندات آن آماده شده و بعضا در مرحله اقدام قرار دارد.

مدیرعامل شرکت کارت اعتباری ایران کیش از تشکیل یک هیات علمی متشکل از کارشناسان زبده این شرکت خبر داد که به‌عنوان مرکزی برای گردآوری، مطالعه و تکمیل طرح‌های تحقیقاتی نوین، سازماندهی نیازهای آموزشی همکاران و تولید و نشر دانش روز صنعت پرداخت الکترونیک فعالیت خواهد کرد.

فرامرزی ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های مدیران عامل پیشین که هر یک به سهم خود در راستای ارتقای جایگاه این شرکت تلاش کرده‌اند، در خاتمه گفت: «تثبیت روال‌ها، اصلاح و بهینه‌سازی ساختار و فرآیندهای سازمانی و همچنین نحوه تعامل با سهامداران و پذیرندگان، از جمله محورهای بسیار مهم شرکت در دوره پیش رو خواهد بود.»

منبع: دنیای اقتصاد

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.