راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تکمیل و پیاده سازی بانکداری جامع بانک ملت برنامه بعدی بانک ملت

محمد رضا ساروخانی در جلسه مجمع عمومی عادی سالیانه این بانک که با حضور بیش از ۹۵ درصد سهامداران برگزار شد، گفت: «تکمیل و پیاده سازی بانکداری جامع، تدوین و پیاده سازی سامانه تسهیلات اینترنتی ملت با عنوان تام از برنامه‌های آتی بانک ملت است.»

مدیر عامل بانک ملت، به افزایش استقبال مردم از خدمات الکترونیک بانک ملت اشاره کرد و گفت: شمار مشتریان همراه بانک ملت با ۸۷ درصد رشد به سه میلیون نفر، تعداد مشتریان بانکداری اینترنتی با ۲۳ درصد رشد به دو میلیون و ۹۵۰ هزار نفر و تعداد مشتریان تلفنبانک با ۲۳ درصد رشد به بیش از ۸۶۷ هزار نفر افزایش یافته ضمن این که تعداد کارتخوان های فروشگاهی بانک ملت نیز با ۱۹ درصد رشد به ۶۲۰ هزار دستگاه در پایان سال ۹۲ رسیده است.

ساروخانی رشد تعداد تراکنش کارتخوان های بانک ملت را ۲۲۸ درصد و رشد مبلغ تراکنش های این دستگاه ها را ۳۲ درصد ذکر کرد و گفت: بانک ملت از لحاظ مبلغ تراکنش ها رتبه اول نظام بانکی کشورمان را به خود اختصاص داده است.

وی احداث و تجهز سایت های پشتیبان، استقرار کامل سوییچ بومی بانک، تدوین و پیاده سازی خدمات کدبانک #۷۱۲* ، تدوین و پیاده سازی سامانه جامع اهلیت و ظرفیت سنجی اعتباری مشتریان، تدوین و پیاده سازی سامانه رتبه بندی اعتباری مشتریان و تدوین فرآیند اعطای تسهیلات صادراتی از محل صندوق توسعه ملی را از جمله اقدامات بانک ملت در سال گذشته عنوان کرد و گفت: دریافت رای قطعی دادگاه عالی انگلستان مبنی بر لغو تحریم ها علیه بانک ملت، رتبه نخست نظام بانکی به لحاظ تعداد کارت و کارتخوان، رتبه نخست بانک ها در بین شرکت های برتر ایران، رتبه نخست بانک ها در ارزش بازار سهام، رتبه نخست در جذب سپرده های شبکه بانکی، تدوین و پیاده سازی سامانه های مبارزه با پولشویی و کشف تقلب از جمله دستاوردهای این بانک در سال ۱۳۹۲ بوده است.

مدیرعامل بانک ملت، تکمیل و پیاده سازی بانکداری جامع، تدوین و پیاده سازی سامانه تسهیلات اینترنتی ملت با عنوان تام، ایجاد خزانه داری نوین، پیگیری وصول مطالبات از دولت، اتمام پیاده سازی سامانه یکپارچه بانکی ارزی و مولدسازی دارایی های غیرمولد از جمله برنامه های آتی بانک تعیین شده است.

منبع: بانک ملت

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.