راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کتاب‌های الکترونیکی سایت آمازون اشتراکی می‌شود

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا) – شرکت آنلاین امریکایی آمازون از یک طرح اشتراکی با نام نت فلیکس برای دسترسی نا‌محدود به کتاب‌ها و کتاب‌های صوتی خبر داد.

سرویس اشتراکی آمازون خدمت دیگری است که خدمات دیگری را به کاربران دسترسی به عناوین داستان‌هایشان را با پرداخت 9.95 دلار می‌دهد.

مبلغ 9.99 دلار در هر ماه برای برنامه نامحدود کیندل به مشتریان دسترسی حداقل ۶۰۰ هزار عناون کتاب را در قالب کیندل آمازون می‌دهد.

مشترکین قادر خواهند بود که به کتاب‌ها به صورت کیندل در تبلت دسترسی داشته باشند و همچنین سایر وسایل نظیر اپلیکیشن‌های کیندل، آی پد‌ها و آی فون‌ها، وسایل با سیستم عامل ویندوز و اندرویت که از گجت‌های موبایل استفاده می‌کنند نیز در این زمره قرار می‌گیرند.

در اطلاعیه آمازون آمده است: «یافتن یک کتاب عالی آسان است، و هرگز خارج از رده نمی‌شود.»‌ای اطلاعیه ادامه می‌دهد: «مشتریان می‌توانند از کتاب‌های پر فروشی نظیر بازی‌های هانگر، خاطرات یک بچه ویمپی و ارباب حلقه‌ها نیز انتخاب خود را انجام دهند.»

حدود ۲۰۰۰ کتاب صوتی در خدمات صوتی آمازون در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد که اکنون برای مشتریان امریکایی ارائه شده و به احتمال زیاد به زودی برای سایر مشترکین در سایر نقاط جهان نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

آمازون از یک مدل محبوب به نام نت فلیکس برای فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی استفاده می‌کند اما همچنین این خدمات را از خدماتی نظیر اسپوتیفای نیز ارائه می‌دهد.

در بخش کتاب، خدمات مشابهی هستند که توسط اسکرایبد ارائه می‌شوند که در حدود ۴۰۰ هزار عنوان را در هر ماه به قیمت 9.99 دلار ارائه می‌دهند و اویس‌تر نیز با پرداخت 9.95 دلار اجازه دسترسی به بیش از ۵۰۰ هزار عنوان کتاب را به مخاطبان فروشگاهش می‌دهد.

منبع: شارا / AFP via I-Net Bridge

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.