راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

پذیرندگان کوچک و متوسط ایتالیایی به‌ صورت رایگان موبایل پوز دریافت می‌کنند

مخابرات ایتالیا اعلام کرده است محصول موبایل پوز ساخت شرکت «payleven» را به‌صورت رایگان در دسترس تمام مشتریان خود قرار خواهد داد.

این توافق‌نامه درحالی به تصویب رسیده است که قانون جدید، تمام صاحبان کسب‌ و‌ کار‌ها را ملزم به فراهم کردن شرایط پرداخت کارت نقدی برای تراکنش‌های بالا‌تر از ۳۰ یورو کرده است.

مدیر بازاریابی مخابرات ایتالیا در بیانیه‌ای اظهار کرد: «همکاری با payleven به ما این امکان را می‌دهد تا آفر‌ها و پیشنهادات سولوشن‌های پرداخت پیشرفته خود را جهانی سازیم.» وی گفت: «ما معتقدیم سولوشن‌های ادغامی ‌و اشتراکی ما به کسب‌و‌کارهای کوچک این امکان را می‌دهد که به‌راحتی و با هزینه پایین در حالیکه موجبات رضایت مشتریان را فراهم می‌کنند، خود را با قوانین جدید سازگار کنند.»

موسس شرکت payleven نیز در تایید گفت: «همکاری با مخابرات ایتالیا باعث افزایش پذیرش کارت در بخش کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط شده است. این مشارکت و همکاری نشان می‌دهد چگونه یک شرکت مخابرات با شبکه توزیع گسترده و یکپارچه می‌تواند یک ایده و آفر را به کمک یک شرکت پرداخت جدید و نوپا مانند payleven با موفقیت‌ پیاده‌سازی نماید.»

بنابراین مشتریان مخابرات ایتالیا می‌توانند خوانشگر کارت payleven را تنها از طریق تکمیل فرم آنلاین و بدون نیاز به هزینه اضافی دریافت کنند. محصول paylevenبه عنوان یک اپلیکیشن رایگان در Google Play موجود است و در تبلت یا گوشی هوشمند پذیرنده قابل اجرا است. این اپلیکیشن از طریق بولوتوث به خوانشگر کارت متصل شده و بعد از اینکه مشتری PIN کد یا امضای دیجیتال خود را وارد کرد، پذیرنده می‌تواند مبلغ مورد نظر خود را در اپلیکیشن پرداخت وارد کرده و وجه خود را به‌ صورت الکترونیک دریافت کند.

منبع: ایران کیش / mobilepaymentstoday

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.