راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سامانه بانکداری اینترنتی تجاری بانک توسعه صادرات راه‌اندازی می‌شود

سامانه بانکداری اینترنتی تجاری بانک توسعه صادرات (BIB) با هدف صرفه‌جویی در هزینه و زمان ویژه اشخاص حقوقی به زودی در بانک توسعه صادرات راه‌اندازی می‌شود

 .

بانکداری اینترنتی تجاری به مفهوم ارائه خدمات بانکی از طریق اینترنت با واسطه‌های ایمن و بدون نیاز به حضور فیزیکی جهت مشتریان حقوقی است و امکان انجام عملیات بانکی متعدد از طریق اینترنت را برای مشتریان حقوقی فراهم می‌نماید.

بانکداری اینترنتی تجاری در حال حاضر عملیاتی چون پشتیبانی سیستم امضاء الکترونیکی و احراز هویت الکترونیکی را پشتیبانی می‌کند.

.

نحوه درخواست سامانه

مشتریان جهت استفاده از این خدمت باید با مراجعه به بخش بانکداری اینترنتی (BIB) اقدام به تکمیل فرم درخواست عضویت نمایند.

شخص حقوقی متعهد است ابتدا از طریق سایت بانکداری اینترنتی بانک نسبت به درخواست عضویت و معرفی مشخصات نماینده اقدام نماید. نماینده معرفی شده باید پس از حداقل یک هفته با در دست داشتن معرفی‌نامه معتبر از طرف کلیه دارندگان امضاء مجاز با مراجعه به شعبه‌ای که به هنگام درخواست عضویت انتخاب نموده است، مشخصات شناسنامه ای خود را به صورت صحیح و کامل همراه با مدرک هویت معتبر به بانک اعلام نماید. مشخصات نماینده معرفی شده باید مطابق با مشخصات مندرج در فرم درخواست عضویت که قبلاً توسط مشتری در اینترنت ثبت شده است باشد.

به هر یک از صاحبان امضاء که به هنگام درخواست عضویت اطلاعات خود را به عنوان نماینده شخص حقوقی تکمیل نموده‌اند پس از احراز هویت یک دستگاه رمزیاب اختصاص می‌یابد.

لازم به ذکر است کلیه تراکنش‌های مالی از طریق سامانه مذکور پس از احراز شرایط برداشت از حساب تعریف‌شده در سیستم صورت می‌پذیرد.

.

خدمات بانکی قابل استفاده از طریق سیستم بانکداری اینترنتی ویژه اشخاص حقوقی شامل خلاصه حساب، مانده حساب، صورتحساب، تغییر مشخصات، غیرفعال‌سازی و انتقال وجه خواهد بود.

منبع: من بانک

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.