راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

حضور شرکت پرداخت نوین در هشتمین نمایشگاه بورس بانک و بیمه

شرکت پرداخت نوین در هشتمین نمایشگاه بین المللی بورس بانک و بیمه حضور فعال خواهد داشت. در حالی که پرداخت الکترونیک به یکی از مهمترین مقوله‌های زندگی مردم در عصر حاضر تبدیل شده است، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و سرویس‌های پرداخت نقش مهمی در این راستا ایفا می‌کنند که یکی از موثرترین آنها حرکت در مسیر فرهنگ‌سازی و ارائه راهکارهای روزآمد و کارآمد برای شهروندان است.

حضور شرکت پرداخت نوین در نمایشگاه امسال بورس، بانک و بیمه که یکی از مهم‌ترین رویداد‌های حوزه‌های یادشده در کشور به شمار می‌رود، همراه با ارائه آخرین دستاوردها و محصولات نوین است که حاصل تلاش شبانه‌روزی و مستمر کارشناسان و متخصصان جوان است.

این شرکت که به تازگی در مشارکت با دانشگاه صنعتی امیرکبیر به حمایت از نخبگان جوان کشورمان مبادرت ورزید اکنون نیز یکی از اهداف خود را منطبق با این موضوع قرار داده است و میزبان فعالان فناوری و نخبگان در غرفه این شرکت در نمایشگاه یاد شده است.

.

شرکت پرداخت نوین ضمن همراهی با بانک اقتصاد نوین، همچنین در قالب غرفه‌ای مستقل در طبقه همکف سالن میلاد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز یکشنبه 18 خرداد لغایت چهارشنبه 21 خرداد همه روزه از ساعت 9 و سی دقیقه صبح تا ساعت 18 عصر، پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه، رسانه‌ها و علاقه‌مندان حوزه پرداخت الکترونیک و کارشناسان و دانشگاهیان خواهد بود.

منبع: پرداخت نوین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.