راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیت کوین پس از ای بی، وارد پی پال می‌شود؟

ماه گذشته سایت ebay پول مجازی بیت کوین را برای خرید و فروش در سایت خود به رسمیت شناخت و حالا کمپانی “پی پال” که در زیرمجموعه ebay قرار دارد ممکن است این پول مجازی را وارد معاملات اینترنتی خود کند.

قرار است عملیات رمزنویسی برای ارز مجازی بیت کوین جهت نقل و انتقال در پی پال راه‌اندازی شود. این خبر از جانب جان دوناهه مدیر اجرایی ebay پس از ملاقات با سهامداران، رسانه‌ای شد. به گفته مدیران باید فناوری‌های نوظهور را پذیرفت و آنها را وارد چرخه سیستم‌های مالی کرد.

بیت کوین پس از ای بی، وارد پی پال می‌شود؟
بیت کوین پس از ای بی، وارد پی پال می‌شود؟

ظاهرا ebay قبول کرده که آینده تجارت الکترونیک را پول‌های مجازی مانند بیت کوین متحول خواهند کرد و چاره‌ای جز رفتن به سمت آنها نیست.

دوناهه در ملاقات مذکور گفت بیت کوین روی رادار ما بوده است.

بیت کوین یک پول دیجیتال، یک پروتکل و یک نرم‌افزار با قابلیت‌هایی چون تراکنش های نظیر به نظیر آنی، پرداخت جهانی است. بیت کوین از تکنولوژی نظیر به نظیر برای انجام عمل بدون هیچ قدرت مرکزی استفاده می‌کند; مدیریت معاملات و صدور بیت کوین جمعی توسط شبکه انجام می شود.از طریق بسیاری از ویژگی‌های منجصر به فرد آن، بیت کوین اجازه استفاده‌های موجودی را می‌دهد که توسط سیستم‌های پرداخت قبلی به هیچ عنوان قابل پوشش و پاسخ‌دهی نبود. در بحث نرم‌افزاری برنامه‌ای متن باز بوده که تحت گواهینامه MIT منتشر شده است.

منبع: خبرآنلاین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.