راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

اولین لین استارتاپ ماشین با حمایت توسن تکنو و هلدینگ توسن برگزار شد

اولین رویداد لین استارتاپ ماشین با حمایت  شرکت توسن تکنو، بانک آینده، مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش، همکاری شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و استارتاپ انجین در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 24 و 25 اردیبهشت ماه برگزار شد.

lean-startup-Techno-team-Index-way2pay-93-02-29دو سالی است رویدادهای مرتبط با کارآفرینی و استارتاپ در ایران پا گرفته و این رویداد هم در ادامه آنها برگزار شده است. شاید معروف‌ترین این رویدادها در ایران استارتاپ ویکند باشد که به شکل‌های مختلف و توسط گروه‌های گوناگون در ایران برگزار می‌شود. این رویداد هم از جنس استارتاپ ویکند بود. البته تیم برگزار کننده اصرار داشتند که این رویداد با استارتاپ ویکند متفاوت است. ببینیم در این رویداد متفاوت چه خبر بوده است.

از ساختمان بیرون برو

.روز افتتاحیه با ارائه 18 ایده، انتخاب 9 ایده از بین آنها، البته با رای شرکت‌کنندگان و تشکیل شدن تیم‌ها شروع شد. روز اول با برگزاری دو کارگاه آموزشی به پایان رسید. در روز دوم هم 4 کارگاه آموزشی برگزار شد که در بین این کارگاه‌ها شرکت‌کنندگان برای آشنایی با بازار و محیطز واقعی و گفت و گو با مردم و مشتریان بالقوه با شعار نمادین Get Out Of The Building به خارج ازساختمان برگزاری هدایت می‌شدند.

lean-startup-Techno-team-1-Index-way2pay-93-02-29

.به این ترتیب تا پایان شب دوم رویداد، تیم‌های شرکت‌کننده با چالش‌های مختلف روبه‌رو شدند و پس از بازگشت به سالن برگزاری با راهنمایی مربیان رویداد به بررسی عوامل شکست احتمالی ایده و رفع عیب و نواقص آن پرداختند.

روز جمعه برای تیم‌های شرکت‌کننده، آخرین فرصت ارزیابی ایده و کسب درآمد از مدل اولیه ایده‌ها‌ی‌شان بود. ساعت چهار و نیم مراسم اختتامیه با حضور داوران و مهمانان آغاز شد. هر کدام از تیم‌ها 5 دقیقه فرصت برای ارائه و 3 دقیقه هم پرسش و پاسخ داوران داشتند که نتیجه 48 ساعت فعالیت خود را ارائه کنند. پس از ارائه همه‌ی تیم‌های شرکت‌کننده، داوران با بررسی و جمع‌بندی ایده‌ها به ارزیابی آن‌ها پرداختند. ابوالفضل غلامرضایی مدیرعامل هلدینگ توسن هم از داورن این استارتاپ بود.

در پایان و پس از دو روز رقابت بین تیم‌های شرکت‌کننده ایده Q-pay از شرکت توسن تکنو مقام دوم را کسب کرد.

davaran-leanstartup-way2pay-930303

این رویداد در روز جمعه با سخنرانی حامیان، برگزارکنندگان و  گرفتن عکس دست جمعی به پایان رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.