راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

مبناکارت آریا تنها نماینده P.S.P در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه

شرکت مبنا کارت آریا با دومین حضور خود در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه در دبی در کنار 1000شرکت دیگر به عنوان تنها نماینده P.S.P به معرفی محصولات جدید خود پرداخت.

heidarpour-way2pay-93-01-16

 مدیر عامل مبناکارت آریا در رابطه با نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه در دبی گفت : :نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه با حضور نزدیک به 1000 شرکت با موضوع بانکداری الکترونیک، با استقبال خوبی در تاریخ 23 و 24 اردیبشهت ماه 93 برگزار شد.

mabnacard--way2pay-93-02-29

مهرداد حیدرپور اظهار داشت: شرکت مبنا کارت آریا با دومین حضور خود در این نمایشگاه به عنوان یکی از نمایندگان کشور ایران به معرفی محصولات خود اعم از چک اسکنر – دستگاه صدور آنی – دستگاه‌های سورتر اسکناس به مذاکره با مشتریان داخلی و خارجی پرداخت.

mabnacard3-way2pay-93-02-29

وی در ادامه بیان کرد: مبنا کارت آریا با ارائه بیش از 40 میلیون عدد کارت و 4000 دستگاه صدور آنی هم اکنون در جایگاهی رفیعی در صنعت بانکداری قرار دارد.

mabna-way2pay-93-02-29

مدیر عامل مبنا کارت با مژده‌ای اعلام داشت :این شرکت دارنده تنها P.S.P شرکت کننده در این نمایشگاه بوده که در سال آینده با هدف جذب مشتریان در حوزه خاورمیانه سعی بر ارتقای کار خود دارد.

mabnacard4-way2pay-93-02-29

وی افزود: به‌عنوان مدیر عامل شرکت به همراه مدیران فنی و بازرگانی با حضور در نمایشگاه و ملاقات با بسیاری از شرکت‌ها سعی بر ارتباط مفیدتر و وسیع‌تر در این حوزه داشتیم. امید است با مساعدت خداوند و همکاری نهادهای ذیربط و محترم در جهت پیشرفت صنعت بانکداری کشور در فرا منطقه‌ای نیز بتوانیم حضوری چشمگیر در آینده‌ای نزدیک داشته باشیم.

منبع: روابط عمومی شرکت مبنا کارت آریا

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.