راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن برگزیده جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات شد

همزمان با روز جهانی ارتباطات، چهارمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور با حضور رییس جمهور جناب آقای دکتر حسن روحانی برگزار گردید.  شرکت توسن، دو تندیس جشنواره و تقدیرنامه‌های رتبه‌ی دوم در حوزه‌ی «خدمات الکترونیکی محتوایی» و «تولید و صادرات» را دریافت کرد.

مهندس علی اکبر نامداری، مدیر عامل شرکت توسن در حال دریافت جوایز همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات
مهندس علی اکبر نامداری، مدیر عامل شرکت توسن در حال دریافت جوایز همایش ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات

جشنواره‌ی ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات که با نام فاوا معروف است، با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم و شور و نشاط علمی در عرصه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات و تعامل بین متخصصان کشور، شناسایی و اقدام به جذب و پرورش نخبگان و استعدادها در زمینه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمایت از صنایع داخلی، تحرک بخشیدن به فعالیت‌های رسانه‌ای الکترونیکی و ارتقای سطح آگاهی‌بخشی به جامعه، چند سالی هست که شروع به کار کرده است و اکنون یکی از جشنواره‌های بسیار معتبر در سطح کشور به شمار می‌رود.

توسن در جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات دو تندیس دریافت کرد
توسن در جشنواره ارتباطات و فناوری اطلاعات دو تندیس دریافت کرد

چهارمین دوره‌ی این جشنواره روز 27 اردیبهشت در سالن اجلاس سران برگزار شد و در حالی که رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و بسیاری از مقامات دولتی و کشوری در این مراسم حضور داشتند، از اندیشمندان، فعالان و متخصصان و شرکت‌های فن‌آور و دانش بنیان فعال در حوزهICT تجلیل به عمل آمد. جوایز برترین‌های حوزه‌ی ارتباطات و فناوری اطلاعات از بین بیش از 750 شرکت و با ارزیابی و بررسی‌های متعدد در هیئت داوری جشنواره انتخاب و به برگزیدگان اهدا شد.

در این مراسم مهندس علی اکبر نامداری، مدیر عامل شرکت توسن، دو تندیس جشنواره و تقدیرنامه‌های رتبه‌ی دوم در حوزه‌ی «خدمات الکترونیکی محتوایی (زیر محور بانکداری الکترونیک)» و «تولید و صادرات» را از دست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و دبیر شورای عالی فضای مجازی دریافت کردند.

منبع: توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.