راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرط بندی بر سر نتایج فوتبال، پولدار شدن به سبک مجازی!

نگاهی به سایت‌های داخلی و خارجی شرط‌بندی فوتبال؛

وقتی علی انصاریان، بازیکن سابق فوتبال، در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد روزانه ۶۰۰ هزار دلار با شرط‌بندی فوتبال از کشور خارج می‌شود، خیلی‌ها متعجب شدند و انگشت به دهان ماندند. مزه‌مزه کردن این رقم چندان راحت نیست و همان زمان حرف‌ها زده شد برای جلوگیری از شرط‌بندی فوتبال و کلاهبرداری گسترده که البته در حد همان حرف و شعار و بیانیه باقی ماند.

باز کردن بحث شرط‌بندی در فوتبال شوکی به کسی نداد و حالا امروز شاهد سایت‌های رنگارنگ خارجی و داخلی هستیم که در این زمینه به کارشان ادامه می‌دهند و شاید فیلتر شده باشند اما فیلترشکن‌ها این سد را می‌شکنند تا عاشقان شرط‌بندی پول‌هایشان را سر هر بازی لیگ برتر و لیگ‌های خارجی به باد بدهند.

البته شرط‌بندی بر سر فوتبال یا ورزش‌های دیگر جدید نیست. در خارج از ایران که شکل و شمایلی کاملا قانونی دارد و در ایران هم این کار در بنگاه‌های کوچک و محلی انجام می‌شود. بنگاه‌هایی که بیشتر در استان‌های شمالی کشور فعال هستند و در بسیاری از شهرهای این خطه و در مغازه‌ها و به خصوص قهوه‌خانه‌هایشان برگه‌های شرط‌بندی یا توتو را می‌توان دید. اما وقتی پای تکنولوژی و اینترنت به این کار باز شد، شرط‌بندی شکل گسترده‌تری پیدا کرد و خیلی‌ها وارد این بازی شدند. کافی است اینترنت داشته باشید و البته یک فیلترشکن تا وارد یکی از همین شرط‌بندی‌های مجازی شوید؛ ببرید یا ببازید.

 .

پیش‌بینی فوتبال با الگوی ایرانی

«شرط‌بندی و لاین و پیش‌بینی مسابقات فوتبال در ایران و جهان تا میلیون‌ها ریال جایزه نقدی. هر چقدر شرط ببندید بیشتر می‌برید و یک‌شبه راه صدساله را می‌پیمایید. بدون ریسک و بدون خطر. با شرط‌بندی و اعتماد به ما ۱۰۰ درصد برنده جایزه میلیونی شوید.»

soc-gambl-bet-4

تبلیغاتی با همین مضمون یا مشابه آن را در اکثر سایت‌های شرط‌بندی ایرانی می‌توانید ببینید؛ سایت‌هایی که گل‌درشت‌ها و معروف‌هایشان تعطیل و گردانندگان‌شان دستگیر شده‌اند اما این به معنای پایان شرط‌بندی ایرانی نیست! هر از گاهی خبری از دستگیری گردانندگان این سایت‌ها از سوی پلیس فتا منتشر می‌شود؛ کسانی که جرم‌شان کلاهبرداری چند صد میلیونی از کاربران شرط‌بند است و نماینده یکی از همان شرکت‌های معروف اروپایی شرط‌بندی هستند.

هرچند بعضی از سایت‌ها با یک یا حتی چند بار تعطیلی و دستگیری، بساط شرط‌بندی را جمع نمی‌کنند و پس از مدتی با نام و شکل و شمایلی تازه کارشان را ادامه می‌دهند. این سایت‌های ایرانی مدعی هستند کارشان پیش‌بینی فوتبال است نه شرط‌بندی آن و به این ترتیب کارشان غیرقانونی هم نیست!

soc-gambl-bet-5

یکی از این سایت‌های معروف و محبوب بین شرط‌بندها، بعد از آخرین تعطیلی به تازگی وب‌سایت جدیدی باز کرده و وعده داده از اردیبهشت کارش را آغاز می‌کند. نسخه پی‌دی‌اف مجله‌ای درباره شرط‌بندی فوتبال و نحوه فعالیت‌شان را هم روی سایت منتشر کرده‌اند تا به گفته خودشان به اتهامات پاسخ دهند و مدعی هم هستند پیش‌بینی فوتبال را با الگوی ایرانی اسلامی انجام می‌دهند و استفتائاتی هم از مراجع تقلید دارند که ثابت می‌کند پیش‌بینی فوتبال حرام نیست!

البته این سایت در مجله‌اش به فعالیت سایت‌های شرط‌بندی خارجی در ایران هم اشاره کرده و برخلاف اینکه گفته می‌شود روزانه ۶۰۰ هزار دلار از این طریق از کشور خارج می‌شود، مدعی شده رقم واقعی خروج ارز با شرط‌بندی، یک میلیون دلار است و مطالبی هم در اثبات کلاهبرداری‌های سایت‌های خارجی دارد.

مجوز از وزارت ارشاد و سازمان تربیت بدنی؟

این سایت ۱۰ سالی است کارش را با نام‌های مختلف انجام می‌دهد و ادعا می‌کند از وزارت ارشاد و سازمان تربیت بدنی وقت هم مجوز گرفته است. مساله‌ای که هیچ وقت وزارت ارشاد آن را تایید نکرده و روی سایت هم نشانه‌ای از این مجوز نبوده است.

soc-gambl-bet-6

بر اساس فرم پیش‌بینی که در مجله این سایت هم منتشر شده است، هر هفته کاربر امکان پیش‌بینی حدود ۱۵ مسابقه را دارد که می‌تواند برای هر کدام گزینه‌های برد میزبان، تساوی و برد میهمان را پیش‌بینی کند. مبلغ فرم نیز مجموعه‌ای است از تیک در هر ردیف که با هم جمع و در ردیف بعدی ضرب می‌شود.

مثلا اگر کاربری برای شش بازی دو نظر را انتخاب کند و در هر ردیف دو تیک بزند، برای پنج بازی سه نظر را انتخاب کند و برای چهار بازی یک نظر، مبلغ فرم به این شکل محاسبه می‌شود: ۲x2x2x2x2x2x3x3x3x3x3x1x1x1x1

یعنی ۱۵۵۵۲۰ ریال!

البته برای هر فرم حداقل‌ و حداکثر مبلغ هم تعیین شده که معمولا حداقل آن ۹۷۲ تومان و حداکثرش ۱۵۰ هزار تومان است و به گفته گردانندگان سایت، این محدودیت برای کنترل کاربر و تطابق پیش‌بینی با الگوی ایرانی اسلامی در نظر گرفته شده است! در هر پیش‌بینی هم کسانی برنده‌اند که بالاترین امتیاز را کسب کنند؛ یعنی کسانی که پیش‌بینی‌هایشان درست‌تر بوده است. میزان جایزه نیز بر اساس مبالغی است که در آن هفته کاربران برای پیش‌بینی هزینه کرده‌اند. این سایت اعلام کرده است ۶۵ درصد کل مبالغ فرم‌های کاربران به عنوان جایزه توزیع می‌شود که ۸۰ درصد آن به نفر اول و ۲۰ درصد به نفر دوم می‌رسد.

اما ۳۵ درصد باقیمانده چه می‌شود؟

یکی از تبلیغات گسترده این سایت پیش‌بینی فوتبال، همیشه و هر بار که با نام جدید فعالیت‌شان را آغاز کرده‌اند، این بوده که بخشی از مبالغ کاربران را علاوه بر پرداخت حقوق کارکنان سایت، صرف کارهای خیریه، آزادی زندانیان نیازمند، تهیه جهیزیه و… کرده و این همان ۳۵ درصد باقیمانده است و پلیس فتا آن را بی‌اساس و دروغ می‌داند. ادعای دیگر این سایت، داشتن استفتا از مراجع تقلید مبنی بر بی‌اشکال بودن شرط‌بندی است. این استفتائات روی نسخه پی‌دی‌اف مجله هم قرار داده شده است. به گفته گردانندگان سایت، همه مراجع عظامی که از آنها سوالاتی در این مورد پرسیده شده است، این کار را بدون اشکال و بلامانع دانسته‌اند.

اما نکته اینجاست که در سوال‌هایی که از دفتر مراجع پرسیده شده، ذکر شده شرکت‌کننده این مبلغ را به موسسه هبه (خارج کردن مال از ملک خود و به ملک دیگری در آوردن آن به طور رایگان) کرده و بی‌اشکال بودن این کار با توجه به همین هبه مطرح شده است.

در صورتی که این پول در واقع به سایت هبه نشده است و شرکت‌کنندگان پول‌شان را برای حضور در مسابقه به حساب سایت واریز کرده‌اند.

 .

با نرم‌افزار فوتبال پیش‌بینی کن

در میان جست‌وجوهایم برای پیدا کردن سایت‌های شرط‌بندی، به یک نکته دیگر برمی‌خورم؛ نرم‌افزارهای پیش‌بینی؛ یعنی نرم‌افزاری که به شما کمک می‌کند بهترین پیش‌بینی را انجام دهید و بعد در سایت مورد نظرتان شرط ببندید تا کمترین باخت را داشته باشید! نرم‌افزارها اسامی متفاوتی دارند که معمولا از ترکیب کلمات سافت، ساکر یا پیش‌بین ساخته شده‌اند و پس از یک جست‌وجو در اینترنت، می‌توانید یکی از آنها را به راحتی سفارش دهید.

soc-gambl-bet-2

روی یکی از لینک‌ها کلیک می‌کنم که در تبلیغاتش نوشته است:«آیا می‌دانید از طریق پیش‌بینی مسابقات فوتبال می‌توانید کسب درآمد میلیونی داشته باشید؟ آیا از صرف وقت زیاد و بی‌حاصل در تکمیل فرم‌های پیش‌بینی مسابقات فوتبال خسته شده‌اید؟ چرا فرم‌های پیش‌بینی فوتبال را هدفمند پر نکنید؟ تنها کافی است در تکمیل فرم‌های پیش‌بینی فوتبال، منطق و تحلیل‌های مناسب را جایگزین تصمیمات نادرست و احساسی خود کرده و تنها در مدت کمتر از یک ساعت، فرم پیش‌بینی خود را با منطقی‌ترین حالات ممکن پر کنید.»

اما روی سایت لینک دیگری هم وجود دارد که نشان می‌دهد نرم‌افزار وابسته به همان سایت معروف پیش‌بینی ایرانی است که درباره‌اش در همین گزارش خواندید و پس از بارها تعطیل شدن، قصد دارد کارش را دوباره آغاز کند.

نسخه پی‌دی‌اف همان مجله روی سایت قرار دارد و روش پیش‌بینی بازی‌های فوتبال، نحوه تقسیم جایزه و حتی اختصاص مبلغی به کارهای خیریه هم در آن توضیح داده شده است.

روی سایت شماره‌ای هم برای پاسخ به سوالات درباره نرم‌افزار پیش‌بینی، ارائه شده است. شماره خط اعتباری را مردی جواب می‌دهد و می‌گویم برادرم می‌خواهد نرم‌افزار را بخرد و من می‌خواهم برایش پرس‌وجو کنم. توضیح می‌دهد که نرم‌افزار شامل نرم‌افزارهای آپدیت جدول بازی‌های مختلف، تحلیل و پر کردن فرم‌هاست که کرک شده و راهنمای فارسی هم دارد. قیمتش هشت هزار تومان است و وقتی پول را واریز کنم و به او اطلاع دهم، نرم‌افزار را برایم ایمیل می‌کند.

به لینک مجله آن سایت معروف روی تبلیغات‌شان اشاره می‌کنم و می‌پرسم مگر سایت تعطیل نشده و غیرقانونی نیست؟

به سرعت برای دفاع آماده می‌شود و می‌گوید: «نه، سایت‌ها مجوز دارند. شرط‌بندی مجاز نیست اما پیش‌بینی مشکلی ندارد. این سایت هم قدیمی‌ترین و معتبرترین سایت پیش‌بینی فوتبال است و از مراجع نیز مجوز گرفته. مشکلی پیش آمده بود که برطرف شده و باز کارشان را شروع می‌کنند.» بعد هم می‌‌افزاید خودش از شرکت‌کنندگان در پیش‌بینی‌ها بوده و بعد از اینکه پول خوبی برنده شده، وارد بازار و کار دیگری شده است. می‌پرسم چقدر؟ می‌گوید:«۳۰ میلیون تومان بردم. هر هفته شرکت می‌کردم. من تازه کم برنده شدم و هفته‌هایی بود که ۲۰۰ تا ۳۰۰ میلیون تومان پول جمع می‌شد و برنده اول پول زیادی می‌برد.»

بعد هم به من اطمینان می‌دهد که برادرم با این نرم‌افزار می‌تواند خوب پیش‌بینی کند و برنده شود و البته لازم نیست من نگران باشم.

.

وقتی سایت‌های خارجی از ایرانی‌ها دلار می‌گیرند

سایت‌های ایرانی تنها مرجع پیش‌بینی و شرط‌بندی فوتبال در کشور نیستند. در واقع سایت‌های خارجی هم بیکار ننشسته‌اند و با شناسایی مخاطبان ایرانی گسترده، جدول لیگ برتر ایران و حتی گاهی لیگ دسته اول کشور را نیز به فهرست شرط‌بندی‌هایشان اضافه کرده‌اند و شرط‌بندان با انتخاب زبان فارسی این سایت‌ها دیگر مشکلی در استفاده از آن ندارند.

نام سایت‌های شرط‌بندی معمولا با استفاده از کلمات bet و win انتخاب شده‌اند و البته معمولا در کشور انگلستان مستقر هستند؛ کشوری که به مهد شرط‌بندی فوتبال معروف است. هرچند در این سایت‌ها شرط‌بندی ورزش‌های دیگری چون گلف، بسکتبال و تنیس هم انجام می‌شود و آنها تنها به فوتبال اختصاص ندارند. سایت‌ها معمولا به بنگاه‌های قدیمی شرط‌بندی وابسته هستند که عمری بالاتر از ۴۰ سال دارند و تعداد مشتری‌هایشان از سراسر جهان میلیونی است.

soc-gambl-bet-3

برای استفاده از امکانات این سایت‌ها باید عضو آنها شوید و ثبت‌نام کنید؛ ثبت‌نامی که رایگان نیست و مبلغی باید بپردازید، البته به دلار، تا اجازه داشته باشید در شرط‌بندی‌ها شرکت کنید. حداقل هزینه برای ثبت‌نام و شارژ اکانت معمولا ۱۰ دلار است و حداقل رقم برای شرط‌بندی یک دلار. هرچند رقم‌های ۳۰ دلاری هم بین برخی سایت‌ها دیده می‌شود.

البته مدتی است بعضی از این پایگاه‌های اینترنتی با ایران و کاربران ایرانی کار نمی‌کنند و در واقع ایرانی‌ها حق شرط‌بندی در این سایت‌ها را ندارند. هویت و تابعیت کاربران برای برخی از این پایگاه‌ها چنان اهمیت دارد که اگر مدارک کافی برای احراز هویت نداشته باشید، حق ثبت‌نام هم ندارید. به همین دلیل سایت‌های روسی که محدودیتی برای کاربران ایرانی ندارند، بین فوتبالی‌های ایران محبوبیت بیشتری پیدا کرده‌اند و شرط‌بندی در آنها بیشتر انجام می‌شود.

.

شیوه شرط‌بندی فوتبالی

شیوه شرط‌بندی فوتبالی در این سایت‌ها معمولا یکسان است. این سایت‌ها اعدادی را برای هر بازی ‏معرفی می‌کنند، به عنوان مثال برای بازی‌های ایران اگر در دیدار استقلال و راه‌آهن سه عدد ۲، ۵/۳ و ۶ ‏وجود داشته باشد به این معنی است که شانس برد استقلال بیشتر است و اگر استقلال ببرد و شما برد استقلال را پیش‌بینی کرده باشید، دو برابر پولی را که برای شرط‌بندی گذاشته‌اید، ‏می‌برید‌، اگر مساوی را پیش‌بینی کرده باشید، ۵/۳ برابر و اگر راه‌آهن ببرد و شما برد ‏راه‌آهن را پیش‌بینی کرده باشید شش برابر پول‌تان را به جیب می‌زنید.

البته می‌توانید ترکیبی از برد- برد یا برد- مساوی تیم‌ها را هم بگیرید و آن‌وقت مجموع ارقام را می‌برید‌. ‏در چند بازی متفاوت این ارقام در هم ضرب می‌شوند و در صورت دو حالت بودن یک روش میانگین گرفته ‏می‌شود و اعداد در هم ضرب می‌شوند که همه قوانینش در سایت‌ها موجود است‌.

یکی از سایت‌های خارجی معروف پیش‌بینی فوتبال در ایران را انتخاب می‌کنم که نامی شبیه بقیه دارد. با صفحات ویژه به زبان فارسی و بدون محدودیت برای کاربران ایرانی که در واقع نمایندگی کمپانی‌های بزرگ است و شرط‌بندی به صورت مستقیم روی آن انجام نمی‌شود. به همین دلیل رقم‌های شرط‌بندی و شارژ اکانت آن متفاوت است.

در بخش معرفی سایت نوشته شده شرکت شرط‌بندی‌شان بسیار معتبر است و نمایندگی‌هایی در کشورهای مختلف دارد و متخصص شرط‌بندی است. دفتر مرکزی آن هم در انگلستان است و به گفته خودشان قرار است دفتر آسیایی آن برای کاربران آسیای میانه و خاورمیانه به زودی راه‌اندازی شود.

امکان شرط‌بندی آنلاین، زنده، تلفنی و حضوری در این سایت فراهم شده و روش‌های متفاوتی هم برای شرط‌بندی رشته‌های ورزشی وجود دارد که هر کدام قوانین و شرایط خاص خود را دارند.

پس از ثبت‌نام در سایت و دریافت یک نام کاربری، نماینده سایت با کاربر تماس می‌گیرد و نحوه واریز پول به حساب‌های داخلی و خارجی را به او اعلام می‌کند. پس از آن است که کاربر اجازه شرط‌بندی را می‌گیرد.

روش‌های متفاوت پرداخت هزینه اکانت و شرط‌بندی یکی از تبلیغات ویژه این سایت است که مشتری می‌تواند پول لازم را در هر زمان و هر مکان، به حساب‌های این شرکت‌ها انتقال دهد.

جالب اینجاست که این شرکت در بانک‌های داخلی ایران هم حساب دارد و کاربر ایرانی می‌تواند بعد از واریز وجه مورد نظر در بانک یا انتقال اینترنتی، در کوتاه‌ترین زمان حسابش را برای بازی یا شرط‌بندی شارژ کند.

البته بیشتر این سایت‌ها با حساب‌ها یا پول‌های الکترونیکی کار می‌کنند. حساب‌هایی چون وب‌مانی (Webmoney) یا مانی بوکرز (Money Bookers) که بدون نیاز به ویزا و مسترکارت، امکان پرداخت‌ها و حواله‌ها را در فضای مجازی فراهم کرده‌اند و به نوعی صراف‌های اینترنتی محسوب می‌شوند.

البته این سایت دو حساب بانکی در خارج از ایران هم دارد که کاربران ایرانی می‌توانند مشخصات آن را از بخش پشتیبانی ۲۴ساعته سایت بگیرند و پول را منتقل کنند. در واقع به نظر می‌رسد جز فیلترینگ مانع دیگری بر سر راه فعالیت این سایت در ایران و استفاده کاربران ایرانی از آن وجود ندارد.

البته قوانینی هم برای شرط‌بندی در این سایت‌ها در نظر گرفته شده است. به طور مثال حداقل سن قانونی برای شرکت در شرط‌بندی در تمامی وب‌سایت‌های مرجع، ۱۸ سال تمام است و در صورتی که کاربری پیش از احراز این شرط، ثبت‌نام یا شرط‌بندی کند، شرکت می‌تواند حساب فرد را مسدود کند.

از سوی دیگر لازم است شرکت‌کننده اطلاعات پاسپورت، کارت ملی یا مدارک شناسایی معتبر را هم در اختیار سایت بگذارد و این مشخصات باید با اطلاعات حساب بانکی اعلام‌شده توسط کاربر مطابقت داشته باشد.

خانه و زندگی فدای شرط‌بندی

پلیس فتا چندین بار از شناسایی و تعطیلی وب‌سایت‌های مربوط به قمار و شرط‌بندی خبر داده است. به گفته کمال هادیافر رئیس‌پلیس فتا در مدت یک سال ۳۰۰ سایت قمار و شرط‌بندی شناسایی و گردانندگان آنها دستگیر شده‌‌اند.

جرم همه این سایت‌ها کلاهبرداری است؛ اتفاقی که بسیاری از مال‌باخته‌ها و بازنده‌های شرط‌بندی را در نهایت مجبور به شکایت می‌کند و کسانی هستند که در جریان این شرط‌بندی‌ها میلیون‌ها تومان پول از دست داده‌اند. به گفته خودشان شرط‌بندی مثل گردابی آنها را درون خود کشیده است؛ یا یک بار برده‌اند و بعد برای بیشتر برنده شدن وسوسه شده‌اند اما به یک بازنده تبدیل شده‌اند یا پس از اولین باخت و برای جبران آن به شرط‌بندی بیشتر روی آورده‌اند.

هرچند هیچ کدام از اینها مانع شرط‌بندی علاقه‌مندان به این کار نمی‌شود، حتی اگر ببینند کسی خانه و زندگی چند ساله‌اش را با همین شرط‌بندی‌ها از دست داده است.

آن‌طور که پیداست تعطیلی، دستگیری و فیلترینگ سایت‌ها، هیچ کدام مانع ادامه کار این بنگاه‌های شرط‌بندی نشده‌اند و هر روز سایت‌های تازه‌ای علاقه‌مندان به فوتبال را به پول درآوردن از این راه ترغیب می‌کنند. همه چیز نشان از این دارد که فعلا فضای مجازی، خانه امنی برای شرط‌بندی فوتبال است.

منبع: پیوست

155 دیدگاه
  1. Mohamad می‌گوید

    خوبه

    1. امیرعلی می‌گوید

      امیرعلی

  2. امير حسين می‌گوید

    سرگرمي

    1. علیرضا می‌گوید

      ادم وارد کاری میشه باید در مورد آن اطلعاتی داشته باشه

  3. aras sobhani می‌گوید

    خوبه

  4. alireza می‌گوید

    چجوری باید ثبتنام کنمو بازی برم؟!

    1. kamran می‌گوید

      معتبرترین سایت پیش بینی مسابقات فوتبال سایت بت بال هستش
      با امکانات بسیار عالی
      پیش بینی زنده تا دقیقه ۹۰
      بازی کازینو
      انواع اپشن ها و…..

      1. تاج محمدکر می‌گوید

        سایت خوبیه

        1. امیر حسین می‌گوید

          خیلی عالی

        2. هادی می‌گوید

          خوبه

      2. ایمان می‌گوید

        خدا لعنت کته این دست اند کاران سایت بت بال که بنده و خیلی های دیگه رو به خاک سیاه نشوند…من 30 میلیون باختم.یکی دیگه 50 میلیون و…
        این سایت یک سایت دزد هست.بد ترین بازی ها مثل لیگ دسته 3 موزامبیک رو می گذاره.بازی هایی هم که نتیجه اش بیشتر قابل پیش بینی هست مثل بارسلونا با…،سایت رو از دست رس خارج می کنه.و وقتی صفحه رو باز می کنی ارور میده و هر بار هم که بهشون پیام میدی می گن مشکل فنی هست و در حال تعمیر و… هستیم.
        یک بار فقط 500 هزار تومن بردم که هر بار زدم درخواست پول،بر می گشت تو حسابم.و هر بار هم که تو تیکت اعتراض می کردم بی ربط ترین جواب رو خیلی کوتاه می دادن،پست فطرت ها.مشکل این هست که وقتی میبازید برای جبران اون پول بیشتری شرط می بندید که دوباره هم اون رو می بازید.درست همین اتفاقی که برای من افتاد.به همه ی دوستان می گم،حیف این پولی که تو این کشور به سختی در میاریم رو بدیم به این جور آدم ها که کل هنرشون تو زندگی،گرفتن اینجوریه پول ملته…من از این سایت به پلیس فتا هم شکایت کردم.گفتن مالک این سایت یک کلاه بردار بزرگه،که از روش درگاه بانک ملت همه رو دور میزنه و مدام هم سایت جدید میزنه….
        هیچ نشون و آدرس و اسمی هم از هیچ کدومشون نیست…
        خدا لعنتشون کنه.

        1. امیر می‌گوید

          نمیدونم چجورسایتیه امااومدیم دیگه

    2. jabar می‌گوید

      برای شرطبندی اومدم

      1. سهراب فرجی می‌گوید

        خوبه

    3. هیوادرویشی می‌گوید

      سلام چطوری ثپت نام کنم وپول ببرم

      1. کریم می‌گوید

        الکیه

        1. شاهین می‌گوید

          شرت بندی فوتبال

      2. sobhan می‌گوید

        خوبه بزنامش چه جوریه

    4. ناشناس می‌گوید

      غمار یک آتش مباشد لطفا داخل آتش نرو

      1. ارمین می‌گوید

        خوبه

    5. حسین می‌گوید

      بده مواد میکنه

      1. امین می‌گوید

        خوبه

  5. علی می‌گوید

    بهتره قانونی بشه و بهش نظارت بشه.حداقل اینجوری کلاهبرداری نمیشه

    1. هادی می‌گوید

      سلام شرط بندی مطلقا حرام است.

    2. ایمان می‌گوید

      کاملا موافقم اما تا وقتی حکومتی بر کشور حاکمه که مغز هاشون زنگ زده و چشم به قوانین 1400 سال پیش دارند بعید می دونم قانونی بشه
      به امید ایران آزاد

      1. ناشناس می‌گوید

        مغز شما زنگ زده که متوجه نمیشی این فقط یه کلاهبرداریه و اصلا بحث فقهی ش در حاشیه است
        به امید ایرانی های فهیم

    3. ناشناس می‌گوید

      خوبه

      1. M می‌گوید

        اصلا بحث حروم حلال و کلاهبرداری ب کنار فقد ی سوال الان ک از این سایتا برداش کنی مورد پیگیری پلیس فتا قرار نمیگیرد؟ لدفن یکی جواب بده

        1. ناشناس می‌گوید

          نخیر

        2. رضا می‌گوید

          تنها راهش این هست که دولت یک راه پرداخت الکترونیکی برای استفاده از اینترنت با کارت انواع بانک‌ها ایجاد کند و مثل یک دستگاه پوز با اطمینان خدمت گذاری کند و باید در رسانه ها اسم اون بانک اینترنتی تبلیغ کنند تا همه مردم بشناسند

    4. ناشناس می‌گوید

      اگر سایت شرط بندی حلال پیدا کردی، ما رو هم خبر کن

      1. رسول قربانی می‌گوید

        شرط بندی حلال؟
        چیزی که ذاتا حروم هست رو چطور میتونید حلال کنید؟

        1. رضا می‌گوید

          تنها راهش این هست که دولت یک راه پرداخت الکترونیکی برای استفاده از اینترنت با کارت انواع بانک‌ها ایجاد کند و مثل یک دستگاه پوز با اطمینان خدمت گذاری کند و باید در رسانه ها اسم اون بانک اینترنتی تبلیغ کنند تا همه مردم بشناسند به هر طریقی بتونید پول در بیارید حلاله فقط دزدی نکنید و آدم نکشید بقیه راه های پول درآوردن حلاله حلاله

  6. مسعود خانی می‌گوید

    توروقران مواظب باشید من 20میلیون باختم غیر از اون زندگیمم باختم با دوتا بچه بیکار نشستم تو خونه بدون امید به زندگی .برا من کارگر 20میلیون خیلییی پول بود شاید الان باور نکنید یا مسخره کنید یا بگین میخواستی مواظب باشی و طمع نکنی ولی خدا شاهده مثل باتلاق میمونه از همه چی میندازدت بقران پول اینجوری در نمیاد فقط سودو خودشون میکنن بازیر پا گذاشتن امثال منو شماها واینو بگم من از ده هزار تومن شروع کردم

    1. ماریا می‌گوید

      اگه بدون تجربه وارد هر کاری بشی مطمئنا شکست میخوری. شما باید اول قواعد شرط بندی رو یاد می گرفتی بعد سرمایه تو میذاشتی. دقیقا مثل بازار بورس می مونه

      1. ناشناس می‌گوید

        شما معلومه نفهمیدی چه بلایی سر این بنده خدا اومده/فریب و زینت برای گمراهی هست این ها

      2. م می‌گوید

        برو بابا حمع کن

      3. ناشناس می‌گوید

        آره بایداویادبگیری بعدشرط بندی کنی شانسی شرط بندی کنی مطمن باش باختی من خودم 40میلیون بردم وخیلی هم راضیم

        1. رسول قربانی می‌گوید

          شما احیانا خودت صاحب یکی از این سایتای شرط بندی نیستی که مردم رو بدبخت میکنه و حتی این قدر جرات نداشتی که اسمت یا ایمیلت رو بگذاری برای کامنتت؟ بعد توقع داری ملت روی حرف تو پاشن برن میلیونی پول بریزن توی این سایتا؟

          1. ناشناس می‌گوید

            ببخشید من یه سوال داشتم می تونید بهم بگید این برنامه پیشبینی رو چطوری نصب کنم و استفاده کنم

          2. سعید ظهرابی می‌گوید

            خوب ،عالی،معتبر،سرگرم کننده،پولدار ،

          3. محمد می‌گوید

            باشه مواضبم

        2. امیر می‌گوید

          سلام میشه یه منم بگی اسم برنامه چی

        3. میثم کرمانساه می‌گوید

          داداش یکی بهم زنگ بزنه بگه چکار کنم برم شرطشو ببندم والا بلد نیستم ممنون میشم کمک کنید

    2. امیرعلی می‌گوید

      باید مواظب میبودی. ژولدار شدن به چه قیمتی؟
      با من تماس بگیر

    3. ناشناس می‌گوید

      دروغگو نیازی نیست.واسه اثبات این برنامه حرام فیلم بازی کنی حالا چرا نمیدونم

      1. ناشناس می‌گوید

        من موندم چرا سود بانکی وبورس حرام نیست

        1. مسعود می‌گوید

          اصن شما خودت با این سرمقاله نوشتنت زدی رو دست هرچه کلاه بردار و رند و کلاش کدوم سایتو معرفی کردی فقط خواستی نت مارا بخوری با ……

        2. ناشناس می‌گوید

          والا وقتی وام میگیرن سود ۱۸ درصد حلال ولی پول نزول حرامه

    4. ناشناس می‌گوید

      میخواسته شرط بندی نکنی اول خوب بوده پول در اوردی خالا ک باختی زورت میاد

  7. علی می‌گوید

    سایت پیشبینی فوتبال که هم اکنون در حال فعالیت است به نام 3betlok3 کلاه برداره

  8. ساسان می‌گوید

    سایت betboro متاسفانه صادق نیست . هر شرطی را که دلش بخواد بدون دلیل منطقی از شرطاتون حذف میکنه و توضیح اپراتورش هم قانع کننده نیست. این متن چت من با ایشونه:
    salam
    betboro-operator-1: salam! khoshumadid chetor mitunam komaketun konam?
    →agha man rooye borde salford ba zaribe 1.73 , 50000 bastam,shart ham sabt shod vali alan mablagh bargashte va shart ham to histori nist ! chera?
    →hello?
    betboro-operator-1: shomareye pishbinio lotfan begid
    →manzooretoon kodoom shomare ast?
    betboro-operator-1: shomare form
    →az koja bayad biaram?
    betboro-operator-1: user name begid
    →sasan
    betboro-operator-1: 1lahze
    →ok
    betboro-operator-1: 1 rial ham pol narikhtid
    betboro-operator-1: chetor migid form zadid borde felan team?
    betboro-operator-1: ba kudum pol form zadid?
    →manzooretoon vahede poole? tooman
    betboro-operator-1: manzuramo khub fahmidid
    betboro-operator-1: shoma pol narikhtid be site
    betboro-operator-1: chetori edea mikonid form borde team gereftid?
    →agha man 485000 tooman too accountame
    betboro-operator-1: user nametun ro daghigh begid
    →hajar-sasan
    betboro-operator-1: 1lahze
    betboro-operator-1: chek kardam pishbinihaye akharetun bakhte
    betboro-operator-1: hich moshkeli nist
    betboro-operator-1: amre digei nadarid?
    →avalan ozr khahi shoma ro mipaziram
    →dovoman soalam ro dobare bekhoonid
    betboro-operator-1: man ozr khahi nakardam azizam
    →bayad mikardid azizam
    betboro-operator-1: chera?
    →shoma goftid ba kodoom pool
    betboro-operator-1: user nametuno aval eshtebah dadid
    betboro-operator-1: moghaser shomaid
    betboro-operator-1: shoma bayad ozr khahi konid
    betboro-operator-1: ke user name eshtebah midid
    →goftam………….
    →eshtebah nabood
    betboro-operator-1: khob sasan 1 useri hast ke tush pol nabud
    →br har hal
    betboro-operator-1: eshtebah bud
    betboro-operator-1: user name ——————– hast
    betboro-operator-1: beharhal entezar nadashte bashid az mardom bekhatere eshtebahetun
    →javabe soalm ?
    betboro-operator-1: dovom inke soaletunam khub fahmidam
    betboro-operator-1: hachin beti nist
    betboro-operator-1: har beti ke bezanid sabt she
    betboro-operator-1: mimune
    betboro-operator-1: hazf nemishe
    →agha!
    →50000 rooye borde salford ba zaribe 1.73 bastam
    →sabt shod
    →50000 az hesabam kasr shod
    →dar my bets vojood dasht , didam
    →alan nist
    betboro-operator-1: key bastid?
    betboro-operator-1: emruz?
    →50000 toman ham be hesabam bargashte
    →alan bazi dar jariane agha!
    betboro-operator-1: akharin pishbinitun bara 1 mahe pishe tarikhesh
    betboro-operator-1: bade un pishbini sabt nakardid
    →agha migam hazf kardid sharte emrooze mano
    betboro-operator-1: aval inke ma be pishbiniha dastrasi nadarim az centere site kontrol mishan in chiza
    betboro-operator-1: ke be hich vajh ham hazf nemishe
    betboro-operator-1: hatman pishbinitun sabt nashode
    →yani man az har sharti ke mibandam bayad screen shot begiram?
    betboro-operator-1: age be site shak darid begirid azin be bad injur vaghta ke edea mikonid hazf shode be ma ham neshun bedid akso
    →ok, esme shoma ? baraye chate badi mikham
    betboro-operator-1: operatore 1
    betboro-operator-1: begid darkhedmatam
    →shoma hamishe operatore 1 hastid?
    betboro-operator-1: bale
    betboro-operator-1: alan tu chat operatore 1 neveshte be shoma
    betboro-operator-1: age hamkaraye dige bashan 1 chiz dige miare
    →ok man ba ejaze matne in chato save mikonam va az in etefagh agar dobare oftad aks migiram.
    betboro-operator-1: be emailetun ersal kardam matno
    betboro-operator-1: be hamin email ke inja yadasht kardid
    →khoobe
    →hala agar behetoon sabet shod khesarat midid be man?
    betboro-operator-1: chi sabet she alan 2 bar check kardam hamchin beti sabt nashode
    betboro-operator-1: age azin be bad aks begirid az pishbinihatun age shak darid
    betboro-operator-1: age 1 betetun hazf shod
    betboro-operator-1: be ma befrestid
    betboro-operator-1: ma mifrestim centere site ke site ro kontrol mikonan
    betboro-operator-1: barasi mikonan
    →ok, mamnoon operator 1
    betboro-operator-1: khahesh mikonam jenab
    betboro-operator-1: amre digei nadarid?
    →arzi nist,shab khosh
    →zemnan
    →balaye man bold veshte ———— va ziresh nevesgte————-
    betboro-operator-1: user name shoma —————- hastesh
    betboro-operator-1: aval ———– goftid
    betboro-operator-1: bade koli chat
    betboro-operator-1: dorostesho goftid
    betboro-operator-1: beharhal
    betboro-operator-1: ba arezuye tofighe ruz afzun vaght bekheir aziz
    Thank you for your feedback =)

    →aghaye operator 1
    betboro-operator-1: befarmaid jenab
    →alan yek message baram oomade be in onvan
    →The bet with the number of ID ————- is deleted
    →chera?
    betboro-operator-1: aziz ma be hesabe karbarie shoma dastrasi nadarim inaro faghat va faghat khode karbar mibine
    betboro-operator-1: ino az aval miporsidid man hamin codo mikhastam avalesh
    betboro-operator-1: 1lahze sabr konid be center miporsam etela midam badesh
    →alan oomade
    →ok, sabr konam ya javabesho email mikonid?
    betboro-operator-1: age tu site hastid sabr konid age na email mikonim ke chera hazf shode in bet id
    →too site hastam
    betboro-operator-1: jenab
    betboro-operator-1: aval matne khode motekhasese centero copy mikonam
    betboro-operator-1: bad tarjomash ham minevisam
    betboro-operator-1: because of the technical issue the odd was given wrong at that moment the score was 1:0 not 0:0 so we returned the bet
    betboro-operator-1: bekhatere moshkele technikie center lahzei ke pishbini zadid zarib eshtebah bude va bazi un lahze 1:0 bude na 0:0 chera ke zaribe 0:0 sabt shode bude un lahze pishbinie shoma
    betboro-operator-1: bekhatere in hazf kardan baratun peygam dadan
    betboro-operator-1: poletunam bargasht zadan
    →khob in manteghiye? manzooram ine ke dar har lahze site mitoone ino bege.user az koja bayad befahme oonam too bazie zende ke site eshtebah mohasebe karde?
    betboro-operator-1: aziz khob bezarid man roshan konam ghazie ro
    →befarmaeed
    betboro-operator-1: age berid LIVE paine safe ro bekhunid neveshte hargune khata dar zaman va natije bazie zende tu site be ohde site nist
    betboro-operator-1: dalilesham ine live hast har lahze emkan dare etela resani ghat she
    betboro-operator-1: + inke mibinid tu bazi az baziha ham natayej avaz mishe mesle voleybal
    betboro-operator-1: hala in 1 mesal bud
    betboro-operator-1: vaghti bazi 1:0 bude va site ma 0:0 zade bude tebghe ghavanin tamame site haye pishbini mitunan hazfesh konan chon eshtebah bude
    →azizam agar tela resani be site ght mishe bayad sharto lock kone , ke mikone
    betboro-operator-1: hata agar ham bara shoma ke age mibakhtid ham
    betboro-operator-1: baz poletun bargasht mikhord
    betboro-operator-1: hata age mibakhtid ham poletuno bargasht mizadan
    betboro-operator-1: tu hame site haye pishbini hast
    →mishe man arz konam?
    betboro-operator-1: sakhtesh nemikonam aziz tu live paine safaro bekhunid hastesh
    betboro-operator-1: befaramaid
    →pas lock kardane line baraye chie? be har elati agar site natoone line begzare sharto lock mikone
    →moghe shartbandi ham agar zarib avaz she nemizare ba addade ghabli bebandid
    betboro-operator-1: aziz man etela resanio goftam 1 ki az mesal hash age tavajohe konid
    betboro-operator-1: man bala nveshtam harfe centero ke moshkele fani pishumade
    betboro-operator-1: va 0:0 neshun midade be shoma
    betboro-operator-1: dar hali ke 1:0 bude
    betboro-operator-1: zaribesh update nashode eshtebah bude moghe sabt
    →agha man ozr mikham
    betboro-operator-1: moshkel fani
    betboro-operator-1: because of the technical issue the odd was given wrong at that moment the score was 1:0 not 0:0 so we returned the bet
    →moshkeli nadarid man in masalo be karbaratoon too telegram etela resani konam?
    betboro-operator-1: tanha ham bara shoma nist in site ma beynalmelalie bara kole donya ke mian site hamine ghavanin
    betboro-operator-1: na moshkeli nadarim etela resani konid
    →shab khosh
    betboro-operator-1: begid ke site update nashode bude va bazi 1:0 bude dar hali ke 0:0 neshun midad man bet zadam hazf kardan
    betboro-operator-1: vali kamel etela resani konid ba hamin tozih ke hast :))
    betboro-operator-1: ba arezuye tofighe ruz afzun vaght bekheir aziz
    به هر حال میبینید که ایشون میگه سایت حق داره هر لحظه هر شرطیو که به نفعش نباشه یک طرفه حذف کنه و پاسخگو هم نباشه.پس لطفا گولشون رو نخورید.

    1. مرتضی ابراهیمی کلوکن می‌گوید

      سلام دوست عزیز بعضی از سایتها کلاهبردار هستن….
      اگرامکان داره من در خدمتت هستم درموردبازیهای بردهای مطمئن کمکت میکنم

      1. ناشناس می‌گوید

        سلام داداش من چندتا سوال داشتم میشه کمکم کنید

        1. Mohsen می‌گوید

          اگرکمک خواستی به هم ایمیل بزن

      2. ابولفضل می‌گوید

        سلام ببخشید چطور میتوانم با یک نفر روی یک بازی روی پول بازی کنم
        قیمت پولی که میگزاریم از چند به بالا است وچطوری وازکجا شروع کنم

      3. محمد می‌گوید

        سلام دوستم چطوری میتونی کمکم کنی بخدا تاحالا نزدیک به صدمیلیون باختم با وام هایی که گرفتم منت بزار به این شماره پیام بده هرکس که بتونه کمکم کنه تازندگیم برگرده

        1. مجید می‌گوید

          صد میلیون ؟؟ چی کار کردی با خودت ؟؟؟

  9. امیر می‌گوید

    سلام بنده با مطالب این موضوع کاملا موافقم نه این که نظریه کارشناسی داده باشم بلکه از این دیدگاه که این نوع شرط بندی ها وقت انسان رو حروم میکنه که همه میدونیم وقت طلاست و از طرف دیگه نمونه کلاه برداریهای دیگه ای هم داریم که دوست دارم مدیر سایت لطف کنند و نظر بنده رو درج کنند و موضوع مربوط میشه به آگهی که در روزنامه زده میشه و در شیراز چند آدرس مختلف با نام های مختلف مربوط به این که کار ساده با درآمد بالا در منزل ساخت جعبه کادو کسب درآمدی حدود 800000 تا 2800000 در ماه الگو برش خورده و مواد اولیه رایگان درب منزل تحویل بگیرید هزینه پیک هم رایگان و این نوع آگهی ها که بنده برای اینکه شخصا بفهمم قضیه از چه قراره رفتم و ثبت نام کردم که همان روز اول 65000 تومان پول از من گرفتند و چند تا دختر رو توی دفتری نشونده بودند به عنوان استاد و منشی خلاصه نیم ساعت آموزش مسخره و سطحی دادند و یک قوطی چسپ 2000 تومانی و به اندازه 1000 تومان مقوا و کاغذ کادو و سه مدل که اصلا آموزشی داده نشده بود باید در خانه میساختم و تحویل میدادم ( نکته اینجا بود که خبری از الگوی برش خورده نبود و با مداد توسط قالب روی مقوا نمونه رو میکشید و میگفت با قیچی بچینید فقط دیواره جعبه برش خورده بود که اون هم یه مسخره بازی دیگه ای داشت مثلا کوتاهی طول دیواره که میتونست برای سرعت کار دیواره رو بلند تر برش بزنند ) از اونجایی که خودم دستی در هنر دارم سه نمونه اول رو بعد از یک هفته که بردم ازم قبول کردند و 6 مدل دیگه ازم خواستند که اینبار به مبلغ 3200 تومان جنس در اختیار بنده قرار دادند و اونها رو هم بعد از یک هفته آماده کردم و بردم که 3 نمونه رو از من قبول نکردند در صورتی که کوچکترین ایراد نداشت و گفت باید بری دوباره بسازی مبلغ 3000 تومان به ما بدی تا جنس سه عدد جعبه رو در اختیارت بزاریم در صورتی که 1000 تومان بیشتر قیمتش نبود ( نکته اینجاست که اگه شرکتی نیروی کار میخواد حداقل مواد اولیه رو به قیمت واقعی در اختیار نیروی کار قرار میده تا هر چه زودتر بتونه به نیروی مورد نظر برسه یا اینکه همون جا با دقت و وقت بیشتری نیروی کار رو آموزش میداد تا با کیفیت و سرعت بهتری بتونه نیروها رو آماده کنه اما متوجه شدم که اصلا قضیه جذب نیرو نیست بلکه جذب مردم بی تجربه ای بود که بتونند اون 65000 تومان رو دریافت کرده باشند ) در واقع قرار بود که مثلا اگه روزی بتونم 3 عدد از این جعبه ها رو بسازم که به ظاهر راحت اما بسیار بسیار سخت و اعصاب خورد کن بود اون هم به این شکل که خودشون مواد و الگوی برش خورده آماده رو بیارن در خونه و وقتی آماده شد خودشون بیان ببرند و همون جا پولش رو حساب کنند ولی چیزی که من متوجه شدم دفتر 1000 برگ خانم منشی بود که بالای 10000 اسم توش ثبت شده بود و تعجب من هم همین بود که مگر جعبه کادو چقدر نیاز روزانه بازار هست اون هم جعبه هایی که من تا حالا جایی ندیده بودم که 10000 اسم تو دفتر خانم منشی ثبت شده و اینکه قبلا پرسیده بودم سقف نیروی کار شما چند نفر هست گفت 200 نفر در صورتی که 10000 نفر حداقل توی اون دفتر ثبت اسم شده بود و 2 ساعت میگشت تا اسم من رو پیدا کنه اون وقت از این همه آدم اینها هنوز داشتند ثبت نام مرتب انجام میدادند خوب نفری 65000 تومان روزانه 10 نفر هم که مراجعه و ثبت نام میکردند پول زیادی میشد که معلوم نبود به جیب چه کسی سرازیر میشد و جمعا 7200 تومان جنس در اختیار هنر جو میزاشتند که یه آدم بی سواد هم متوجه میشه چه خبره غیر از پول هایی که بعدا به بهانه خرید جنس برای ساخت نمونه بیشتر بابت قبول شدن نمونه ها باید پرداخت میکردی ! و بعد متوجه شدم که باید تا 2 ماه در صورت قبول شدن حتی اگر سفارش هم میگرفتم باید با پای خودم اون جعبه ها رو ببرم و بیارم یعنی در واقع کاری به سرت میآوردن که خودت از کرده خودت پشیمون بشی و مثل یه بچه خوب سرت رو بندازی پایین و بری بدون اینکه پشت سرت رو نگاه کنی ( مثل دوستم که دقیقا تو 3 روز اول گفت حلالشون نمیکنم و دیگه نرفت ) چونکه روز اول یک تعهد کتبی با ضرب انگشت خودت از شما میگیرند و از اونجایی که شما تجربه ای در این زمینه نداری خیلی راحت متن تعهد رو میخونی و قبول میکنی اما در عمل میفهمی که یک کلاهبرداری سازمان یافته و برنامه ریزی شده دقیقه که مو لای درزش نمیره و حتی دست شما رو از شکایت بسته نگه میداره از طرفی اکثرا افراد بی بضاعت و ضعیف به اونجا سر میزدند و وقتی میدیدم که چطورتمام نمونه ها رو پس میزدند و میگفتند از نو باید بسازید و زنی که میگفت دیگه پول کاغذ رو نمیتونم بدم و اگه بشه تو خونه با روزنامه و کارتون درست میکنم و میارم گریه ام گرفته بود که چطور اینها سرمایه ( هر چند کم ) و وقت بسیار با ارزش مردم رو با بی رحمی تمام به بازی میگیرند و به خودی خود باعث از بین رفتن اعتماد نیروی کار در جامعه میشند واقعا اگه این شرکت ها نیرو برای ساخت جعبه میخاستند چرا آموزش رایگان رو نمیدادند و چرا اینقدر سنگ جلوی پای مردم مینداختند البته نمونه کلاه برداری از این نوع زیاد هست که متاسفانه جلو هیچ کدام گرفته نشده و به راحتی تبلیغات میکنند و مردم رو به دام میندازند امیدوارم که مسولین یه فکری به حال از بین رفتن وقت و عمر مردم در چین مسائلی بکنند با عرض پوزش ار مدیر سایت به خاطر طولانی بودن مطلب عذر خواهی میکنم و ممنون میشم که این نظر رو درج کنید تا شاید تعداد کمتری به دام این نوع کلاه برداری ها بیافتند

    1. رسول قربانی می‌گوید

      کلاهبرداری به اسم تولید جعبه کادو

    2. امیر حسین می‌گوید

      خیلی سایت خوبیه

  10. مسعود می‌گوید

    سلام. دوستان در جریان باشن سایت بتکارت هم کلاهبرداره مبلغ زیاد اگه ریختسین توش دیگه صاحبش نمیشین. گول تبلیغاتشو نخورین. بنده بعد از یه مدت باخت درخاست برداشت 100 تومن کردم که 5 روز گذشته و جواب درستو حسابی بهم نمیدن. درخاست خارج کردن اکانتمو دادم اما پول خودمم که تو سایت هستو بهم ندادن و همش میگن باید بررسی کنیم. فقط جهت اطلاع گفتم

    1. س می‌گوید

      دوست عزیز من بتکارت حساب دارم درجا پولم رو ریخت

  11. امیر می‌گوید

    من یک مدتی هست توش این سایتها هستم و کلا باور دارم که هرکاری که توش افراط و تفریط رعایت بشه ، مشکلی نداره. خودم منم شرط میبندم ولی نه برای کسب درآمد . فقط و فقط برای تفریح حدود شیش ماه هست که هفتاد هزار تومن ضرر دادم. با این پول نه برشکست شدم نه چیز دیگه. ارزششو داشت چون دیدن فوتبال لذتش برام دوبرابر شده. اگر برای تفریح باشه به نظرم اشکال نداره.ا

    1. رسول قربانی می‌گوید

      همه سیگاری‌ها هم اولش برای تفریح اولین نخ‌ها رو زدن!
      هیچ معتاد یا سیگاری رو ندیدم بگه من از روز اول به قصد معتاد شدن سیاه کردن بختم سیگار یا فلان مواد مخدر رو که اعتیاد آوره شروع کردم!
      شرط بندی و قمار هم از این جنس هستند! طرف برای تفریح و دور همی شروع میکنه ولی کم کم بدون اینکه متوجهش بشه توی یک باتلاق فرو میره! وقتی متوجه این فرو رفتن میشه که دیگه تا گردن توی باتلاق فرو رفته!
      امیر جان اگر شما (بدون توجه به اینکه منفعتی توی وبسایتای شرط بندی دارید یا نه!) تونسیتد هنوز در حد تفریحی و با مبالغ کم ادامه بدید دلیل نمیشه همه بتونن! حداقل توی حوزه مواد مخدر نشون داده که 5 میلیون ایرانی جنبه استفاده تفریحی از مواد مخدر رو ندارن و زندگیشون رو سیاه کردن؛ و البته زندگی اطرافیانشون رو

      1. امیر می‌گوید

        امیر هستم. کاملا حق با شماست. مخصوصا تو کشور ما که هر چیزی ممنوع باشه به جاش بدتر طرفدا پیدا میکنه. نمونش بازی پوکمون. با این اینکه فیلتره ولی بیشترین پوکمون های جمع شده در جهان تو کشور ما ایران بوده چون اکثر مردم ما تا شور یک چیزی رو درنیارن ول کنش نیستن. شرط بندی هم همینطوره کلا بهتره نباشه چون آخرش بدون شک باخته و بهمین خاطر نباید مبالغ بالا شرط بست ولی اگر صرفا برای تفریح و مبالغ پایین و کنترل شده باشه فکر نکنم مشکلی پیش بیاد.

        1. ولی می‌گوید

          دمت گرم

        2. ولی می‌گوید

          ن بابا

      2. ولی می‌گوید

        دمت گرم

        1. مصطفی می‌گوید

          یکی یه سایت که برنامه اندروید هم داشته باشه و معتبر باشه و سرویس دهیش خوب باشه اگه کسی سراغ داره لطف کنه مهرفی کنه.شماره منم 0919049… دمت گم اگه برام اس کنی خیلی با معرفتی.دمت گم…

          1. حسین می‌گوید

            دوست عزیز توجه کن به نظرات دوستانی که گذاشتن،در کل سایتهای شرطبندی کلاهبرداریه،و برای پس گرفتن پولت دستت به هیجان بند نیست

      3. ناشناس می‌گوید

        داداش میخوای بهش بفهمونی شرط بندی بده ما سیگاریارو چیکار داری:|

        1. رسول قربانی می‌گوید

          🙂 😉
          خخخخخخخ

        2. ناشناس می‌گوید

          خخخخ

      4. Danial.n.v می‌گوید

        ببین دوست عزیز من یه جوان ۱۸ سالم و سیگار میکشم قصد توهین ندارم ولی هرکی میگه سیگار برا تفریحه زر مفته شما بشین یه پاکت سیگار بکش ولی حالت خوب باشه سیگار وقتی معتادی میاره که حالت رو خوب کنه این خیلی فرق داره
        درضمن شما هایی که از شرط بندی خیری ندیدین دیگه چرا حرص میخورین پولیه که از دست دادین و برنمیگرده خوبه ادم قبل هرکاری تحقیق کنه

    2. Amir می‌گوید

      سلام
      دقیقا عین من…. منم کلا روی هر بازی هزار تومن میبندم و لذت فوتبال دیدن رو چند برابر میکنه
      در ضمن من اگه میلیارد هم باشم دلم نمیاد روی یه بازی پونصد هزار تومن ببندم.
      این هزار تومن بستن هم باعث کل کل با دوستام شده
      کلا اینجوری خیلی حال میده
      سعی کنید زیاد گرفتارش نشید و طمع نکنید

  12. محسن می‌گوید

    آقا به نظر من بعضیا فرهنگ بازی و ندارن.
    درضمن کلاه برداری هم نیست من چند ساله با بت گلد90 شرط میبندم شده ببازم شده ببرم اصلانم پولمو نخوردن اینا همش حرفه

  13. مهران می‌گوید

    سلام دوستان باید برید سایت معروف شرط بندی کنید ن الکی تو هر سایتی بری ثبت نام کنی . من خودم تو بهترین سایت ثبت نام کردم اصن هم کلاه بردار نیست هروقت هم بردم سریع میریزن تو حساب .

    1. محمد می‌گوید

      لطفا اسم سایت رو خو بگیت

    2. علی می‌گوید

      به نظر من خیلی خوب هست اما باید توسایت خارجی بچه ها عضو بشید چون اگه سایتد ایرانی باشه فرار میکنه

    3. علی می‌گوید

      میشه اسمو سایتو بگین

    4. ناشناس می‌گوید

      خب اسم سایت چیه

      1. Sasanmonfard می‌گوید

        شرط بندی

  14. معراج می‌گوید

    اقا مهران بگو کدوم سایت ما هم ت اون عضو شیم

    1. علی می‌گوید

      قمار باز …جز باخت و بدبختی نداره …مثه باتلاق میمونه هر چی دست و پا بزنی بیشتر غرق میشی نکنید به قران اخرش باخته…به خدا بارها دو میلیون رو سی میلیون کردم و اخر سزش هم باخته

  15. م می‌گوید

    دعا کنید بارسلونا ببره،امشب دو تومن کاسب میشم خخخخخخ

  16. سجاد امینی می‌گوید

    اسم سایت چیه
    همون سایت خارجی ک میگین

  17. مصطفي می‌گوید

    فوتبال

  18. محسن می‌گوید

    سلام دوستان
    یه وبلاگی معرفی میکنم که آموزش پیش بینی دقیق فوتبال رو آموزش میده
    خیلی دقیقه
    به راحتی انتقام خودتون و از این سایتهای پیش بینی بگیرید
    حتما یه سری به آدرس بالا بزنید
    تبلیغ نمیکنم ، من امتحان کردم به راحتی با روشی که در اختیارتون قرار میده پول در میارید

    1. فردین می‌گوید

      آدرس بگو

    2. فاطمه می‌گوید

      کدوم ادرس

  19. ناشناس می‌گوید

    همش دروغه

  20. وحید جعفریان می‌گوید

    شرطبندی

  21. Soli می‌گوید

    خوب عالی

  22. مهران می‌گوید

    خوب است

  23. ایرج می‌گوید

    سرگرمی

  24. Vahdat می‌گوید

    خیلی عالی

  25. رسول زارعی می‌گوید

    برنامه شرط بندی فوتبال

    1. شهاب می‌گوید

      من توی پیش بینی نود و نشاط بودم پول منو خوردن منو مدیرش بلاک کرد و حتی اجازه صحبت نداد براش عکس ارسال پول رو فرستادم میگفت فتوشاپه رفتم ده گردش بانک رو گرفتم براش فرستادم میگفت برو بانک بگیر هر یه کلاه بردارای هستن شمارشم هنوز دارم رفتم شکایتم کردم میخوام دنبالش رو بگیرم تا تاوانشو بده

  26. صمد می‌گوید

    عالی

    1. حنانه می‌گوید

      عالی ولی سخت

  27. دانیال ادینه می‌گوید

    عالی هستش العان من ۵ ملیون بردم

  28. علیرضا می‌گوید

    چگونه باید عضو شد

  29. علیرضا حیدری می‌گوید

    علیرضا حیدری خوزستان شهرستان رامشیر خ

  30. ناشناس می‌گوید

    سلام چطوری ثبت نام کنم

  31. عرفان صفری می‌گوید

    خیلی برنامه خوبیه

  32. عرفان صفری می‌گوید

    خیلی خوبه

    1. ابولفضل می‌گوید

      خیلی خوب است

  33. mahdifarnood می‌گوید

    سرگرمی

    1. محمد می‌گوید

      سلام اینا که میگن ما صد میلیون دویست میلیون باختیم خوب غلط کردید شرط زیاد بستید با ۱۰ پونزده تومن شرط میبستید تا وقتی باختید بدبخت نشید .

  34. Shahin می‌گوید

    ثبت نام در پیشنی بینی فوتبال

  35. ارین قهرمان پور می‌گوید

    خیلی خوب است

    1. امیر محمد می‌گوید

      کسایی که می گن ما بد بخت شدیم می خواستن کمتر شرط ببندن

  36. Mansur می‌گوید

    پولدار شدن

  37. علی رضا می‌گوید

    درامد

  38. حمیدرصا می‌گوید

    خوب بود

  39. smayl.apple01@gmail.com می‌گوید

    برد

  40. hamid می‌گوید

    براي پول دراوردن معتبر بودن

    1. پریسا می‌گوید

      خوب

  41. حميد می‌گوید

    براي کسب پول تجربه کردن

  42. محمد صالح کمر می‌گوید

    عالی

  43. afshin می‌گوید

    من به این سایت اطمینان دارم

  44. امیر می‌گوید

    دوستان سلام
    بدونید که شرط بندی اصول داره و باید خیلی حساب شده عمل کنید.. و اصلا تا 6 ماه اول بیشتر از صد هزار تومن واریز نداشته باشید و با شرط بندی کم شروع کنید مثلا 10 تومن که اگه10 بارم باختید زیاد بهتون فشار نیاد… و حدود 6 ماه با مبلغ پایین شرط بندی کنید تا راه بیفتید و اصولی شرط بندی کنید.. من 1ساله شرط بندی میکنم تو این سایت هم باخت داشتم هم بردم و پولیم تا نهایت دو روز بعد از برداشت اومده به حسابم.. ولی اصلا و به هیچ وج مبلغ زیاد واریز نکنید و طمع نکنید که همه پولتون نابود میشه… امیدوارم کمکتون کنه این حرفام

    1. رسول قربانی می‌گوید

      دوست عزیز فکر نمیکنی سایت‌های شرط بندی یکی از بزرگترین منابع فیشینگ هستند که اتفاقا با این کلک که با پنج تومن ده تومن شروع کنید مردم بدبخت رو میکشونن روی سایتشون و اطلاعات کار بانکی ملت رو میگیرن و بعد کل حساب طرف رو خالی میکنند؟
      بعد کاربر از همه جا بیخبر هم جرات نمیکنه بره شکایت کنه؛ چون میخواد بگه رفتم توی سایت شرط بندی خرید کردم؟ اول خودشون میگیرن.

  45. مهدی می‌گوید

    پول ادمو نمیخورن؟

  46. محمد رضا می‌گوید

    سلام

  47. پیام می‌گوید

    این سایت عالیه

    1. ناشناس می‌گوید

      برنده ۱۱۰۰۰۰۰۰۰

  48. عبدالله می‌گوید

    بسیار عالی

  49. محمد پاشایی می‌گوید

    کسب درامد

  50. سعیدپورخوشناموند می‌گوید

    بازی شرت بندی

    1. متین می‌گوید

      من میگم این سایت خوبه

  51. بهنام می‌گوید

    سرگرمی

  52. ناشناس می‌گوید

    چطوری ثبت نام کنم

  53. جلیل نادری می‌گوید

    عالی خوب

    1. کیومرث می‌گوید

      خوب چطور سبت نام کنم

  54. متین می‌گوید

    دیدگاهی ندارم

  55. متین می‌گوید

    من میگم ای سایت خوبه دیدگاهم این

  56. متین می‌گوید

    من میگم این سایت خوبه

  57. متین می‌گوید

    من میگم خوبه این سایت دیدگاهم اطنه

  58. امیر می‌گوید

    آره خوشبختم

  59. محمد امین می‌گوید

    اسقلال ارمین

  60. abolfazl می‌گوید

    بازی

  61. abolfazl می‌گوید
  62. حجت عشیری می‌گوید

    برای کسب درامد

  63. سهیل می‌گوید

    سلام

  64. ناشناس می‌گوید

    زدن نتایج و کسب درامد

  65. ارمین می‌گوید

    همش کلاهبرداریه مخصوصا انفجار. طرف خودش شرطارو میبینه داخل اونای که شرط بالا باشه زود میبنده

  66. Amirali می‌گوید

    عالی

    1. ساناز می‌گوید

      سلام،کسی میدونه فوتبال مجازیو چجوری باید شرطبندی کرد جایی هست اطلاعات بگیرم واس شرطبندیش؟

  67. بنيامين می‌گوید

    اقا بازي رابكنيم اصلان بدون شرت

  68. بهنام می‌گوید

    2_3 بارسا

  69. بهنام پری می‌گوید

    سلام دوست عزیزمیخوام من بازی کنم همراهیم میکنید

  70. mnogootvetov.ru می‌گوید

    این وب‌سایت خیلی به من کمک کرد
    و قطعاً دوباره چک خواهم کرد. محتوای ارائه شده بسیار غنی و مفید است و به من در یافتن
    اطلاعاتی که نیاز داشتم کمک شایانی کرد.
    به همه توصیه می‌کنم که از این
    وب‌سایت دیدن کنند زیرا کمک زیادی به شما خواهد کرد.
    از زحمات تیم وب‌سایت بسیار ممنونم که چنین محتوای با ارزشی را در اختیار
    کاربران قرار می‌دهند. انتظار دارم که در روزهای آینده مطالب جدیدتری را ببینم.
    هر بار که از این سایت بازدید می‌کنم، چیزهای جدیدی یاد
    می‌گیرم که در کار و زندگی‌ام مفید
    است.}

  71. ناشناس می‌گوید

    تو کشور ما که شده حکومت سرمایه داری این همه بانک‌ها دارن ربا میخورن سران ارگانهای مختلف دارن از حقوق مزایای کارمندها و کارگراشون سواستفاده میکنن تورم هر سال سه برابر افزایش حقوق ۲۰ درصد
    بعد خب معلومه کسی که سرمایه نداره بیاد توتو بزنه شاید یه پولی دستشو بگیره
    من چند ساله دارم یه اپلیکیشن خوب رو استفاده میکنم تا الانم بارها ده میلیون یا بیشتر بردم البته خب باخت هم داشتم ولی چون عاقلانه برگه میزدم اگه در سال ده میلیون برگه زدم بالای صد تومن هم برنده میشدم
    اپلیکیشن نشاط نود و گنجینه بهترین و مطمئن‌ترین اپلیکیشن پیش بینی فوتباله که فقط از تلگرام میتونین دانلود کنین
    اگه باهوش باشین کمی خوش شانس و الکی مبالغ سنگین نزنین میتونین برنده باشین البته باید صبر و حوصله هم داشته باشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.