راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

کوثر به شتاب وصل شد

طبق آخرین شنیده‌ها موسسه مالی و اعتباری کوثر همزمان با ولادت امام علی (ع) به شبکه شتاب وصل خواهد شد.

عیسی رضایی مدیرعامل موسسه مالی و اعتباری کوثر پیش از این در مصاحبه‌‎ای با تسنیم از دریافت مجوز ساتنا و پایا توسط این موسسه خبر داد و گفت: بزودی این سامانه ها در موسه کوثر عملیاتی شده و با توجه به اینکه مجوز شتاب را نیز دریافت کردیم امیدواریم تا پایان سال 92 به شبکه شتاب نیز متصل شویم. (+)

هر چند این موسسه تا پایان سال 92 به شتاب وصل نشد ولی طبق شنیده‌ها موسسه مالی و اعتباری کوثر  همزمان با ولادت امام علی (ع) به شبکه شتاب وصل خواهد شد و از این پس مشتریان این موسسه قادر خواهند بود از خدمات شتابی در این بانک استفاده کنند. این خبر هنوز به صورت رسمی تایید یا منتشر نشده است؛ در صورت انتشار خبر رسمی بنا بر تایید این خبر، خبرهای بیشتر را منتشر خواهیم کرد.

لازم به ذکر است مشتریان موسسه مالی و اعتباری کوثر در حال حاضر می‌توانند با کوثر کارت علاوه بر برداشت (حداکثر) 400 هزارتومانی روزانه از عابربانک‌های موسسه از عابربانک‌‎های سپه و ملت نیز تا سقف 200 هزارتومان برداشت کنند. همچنین کارت موسسه قابلیت خرید با کارتخوان‌‎های ملت را دارد و از طریق اینترنت هم در صورت داشتن رمز دوم می‌توان از در گاه‌های سپه و ملت خرید اینترنتی انجام داد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.