راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

خرید بدون کارت بانکی در نمایشگاه کتاب تهران

در نمايشگاه بين المللي کتاب امسال که در ارديبهشت ماه برگزار خواهد شد، براي اولين بار بازديد کنندگان و خريداران کتاب مي توانند بدون کارت بانکي و تنها از طريق گوشي تلفن همراه، وجه خريد خود را پرداخت کنند. در واقع با این سرویس خرید بدون کارت بانکی در نمایشگاه کتاب تهران امکان پذیر است.

با توجه به ترافيک بسيار بالاي اينترنت در ايام برگزاري نمايشگاه و براساس تجربيات سالهاي قبل، اين احتمال ميرفت که با قطع شدن و يا کندي سرعت، مراحل خريد کتاب و پرداخت وجه با مشکلات مقطعي صورت پذيرد.

.

چگونه موبایلی در نمایشگاه کتاب خرید و پرداخت کنیم؟

ازين رو شرکت آسان پرداخت به عنوان مجري انحصاري پرداخت الکترونيک نمايشگاه کتاب امسال، با همکاري بانک صادرات اقدام به اختصاص کد پذيرنده مجازي به کليه غرفه هاي حاضر در نمايشگاه کرده و تمامي غرفه داران با داشتن يک کد پذيرندگي 6 رقمي ميتوانند بدون نياز به کارت و پايانه فروشگاهي، وجه کتاب را تنها با استفاده از کد #733* دريافت کنند.

به گفته حسينعلي خسروي، معاونت امور مشتريان شرکت آسان پرداخت اين امر در راستاي ارائه بسترهاي متنوع پرداخت الکترونيک در نمايشگاه انجام شده و براي اولين بار در کشور اجرا خواهد شد.

وي افزود بازديدکنندگان نمايشگاه کتاب بدون نياز به نصب هيچ نرم افزار و سخت افزار خاصي بر روي گوشي و تنها با داشتن يک خط تلفن همراه و رمز دوم کارت بانکي ميتوانند با استفاده از کد پذيرندگي غرفه مورد نظر، مبلغ خريد را پرداخت کرده و از اين سرويس که تله پرداز نام دارد استفاده کنند.

معاونت امور مشتريان آسان پرداخت تاکيد کرد با استفاده از اين روش ، امکان قطعي سرويس پرداخت الکترونيک مشتريان به صفر رسيده و بازديدکنندگان ميتوانند با آرامش خيال از کليه غرفه هاي نمايشگاه بازديد به عمل آورند.

منبع: آسان پرداخت پرشین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.