راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

امکان ارتباط چند حساب بانک مسکن به یک کارت

بانک مسکن به منظور گسترش خدمات بانکداری الکترونیک، بهینه‌سازی ارایه خدمات به مشتریان و تسهیل در حمل و نقل و نگهداری کارت‌های الکترونیک، سرویس جدید ارتباط چند حساب به یک کارت را فراهم کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی بانک مسکن، ساسان شیردل مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات با بیان این مطلب افزود: از این پس دارندگان حساب‌های متمرکز در سیستم سپرده‌های متمرکز این بانک، می‌توانند چند حساب خود را تنها به یک کارت الکترونیک متصل کرده و تمامی عملیات‌ مبتنی بر کارت را تنها از طریق حساب اصلی (پیش فرض) انجام دهند.

شیردل ادامه داد:‌ با این روش همه تراکنش‌ها بر پایه شماره کارت در سیستم شتاب انجام گرفته و محدودیت‌های موجود در تراکنش‌های سیستم سوئیچ پرداخت با کارت و سامانه شتاب نظیر برداشت وجه از دستگاه خودپرداز و پایانه شعب، انتقال وجه، خرید، پرداخت قبض و… برروی کارت اعمال می‌شود.

وی تصریح کرد: یک حساب نمی‌تواند به‌طور همزمان به‌عنوان حساب اصلی دو کارت تعریف شود‌؛ بنابراین اختصاص حساب پیش فرض یک کارت به‌عنوان حساب پیش فرض کارت دیگر تنها در صورت ابطال کارت قبلی امکان پذیر خواهد بود؛ در غیر اینصورت این حساب می‌تواند به‌عنوان حساب غیر اصلی به کارت دیگر اضافه شود و مشتری می‌تواند از هر دو کارت خود در صورت نیاز استفاده کند.

مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات بانک مسکن افزود: این سرویس برای حساب‌های حقیقی انفرادی فعال شده است و کارت‌ها و حساب‌های مربوط به سیستم پس‌انداز و تسهیلات متمرکز از قبیل حساب صندوق پس‌انداز مسکن، حساب صندوق پس‌انداز ساخت و حساب پس‌انداز مسکن جوانان، کارت‌های خانواده، بن کارت، بن کارت رفاهی و کارت‌های اعتباری از این قاعده مستثنی هستند.

شیردل با تاکید بر امکان انجام اضافه و حذف کردن حساب یا تغییر حساب پیش فرض یک کارت توسط شعب بانک مسکن، یادآور شد: در آینده نزدیک این امکان بر روی دستگاه‌های خودپرداز و اینترنت بانک مسکن نیز فراهم می‌شود.

منبع: بانک مسکن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.