راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

معرفی سامانه USSD شهرداری تهران با کد #137*

در راستای تسهیل ارائه خدمات به شهروندان تهرانی و با توجه به مزایای استفاده ازUSSD شهردار تهران طی مکاتبه‌ای شماره 137 را برای شهرداری درخواست و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات را به عنوان متولی اجرا معرفی کردند. (لیست تمام کدهای USSD بانکی در ایران را ببینید)

Tehran-shahrdari-city-137-1392-12-26

به گفته علیرضا سانیانی، معاون پرداخت‌های نوین سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران اپراتورهای موبایل نیز پس از فراهم کردن بسترهای لازم شماره فوق را در اختیار سازمان قرار دادند. ما تمامی خدمات قابل ارائه در این بستر را بررسی و طراحی کرده‌ایم. در فاز اول، خدماتی را در سه بخش استعلام‌ها، اعلام بدهی عوارض‌های شهرداری و خدمات حمل و نقل و ترافیک به صورت درخت‌واره در منوی اولیه طراحی و فعال کرده‌ایم. در فاز دوم، پرداخت عوارض خرید مجوز طرح ترافیک روزانه و هفتگی را راه‌اندازی و در فاز نهایی، خدمات کامل‌تری را ارائه خواهیم کرد. نرم‌افزار مربوطه با دو اپراتور همراه اول و ایرانسل طراحی و پیاده‌سازی شده است. (+)

 .

خدمات سامانه USSD شهرداری تهران

استعلام با کد #137*

شهروندان در این بخش می‌توانند موقعیت ملک خود را از نظر طرح تفصیلی، بافت فرسوده و وضعیت پرونده شهرسازی بررسی کنند. در این منوبخش‌های دیگری نیز فعال است.

اعلام بدهی عوارض با کد #137*

شهروندان در این قسمتمی‌توانند بدهی عوارض نوسازی، کسب و پیشه، پسماند، خودرو و موتورسیکلت خود را مشاهده کنند.

سرویس‌های حمل و نقل با کد #137*

شهروندان در این قسمت می‌توانند برای استعلام و یا خرید آرم طرح ترافیک، سالیانه – روزانه – هفتگی اقدام کنند. (+)

سرویس بانکی با کد #137*

شهروندان در این قسمت می‌توانند موجودی کارت بانکی خود را دریافت کرده و مبلغ قبض‌های آب، برق و… را پرداخت کنند.

2 دیدگاه
  1. پناهی می‌گوید

    واقعا متاسفم ارگانی بزرگ اینگونه خدمات داشته باشه برنامه تهران من مشکل داره وب سایت مشکل داره یعنی ۳ ساعت میخواهیم وارد برنامه بشیم یه طرح ترافیک بگیریم متاسفانه نمیشه

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.