راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

بیانیه کارگزار تیم ملی فوتبال

بیانیه کارگزار تیم ملی فوتبال

همه ایران، حامی تیم ملی

ورزش به خدمات نوین و استقلال مالی نیاز دارد. برای دریافت این خدمات و جذب منابع، بایستی از راهکارهای نوین استفاده کرد. تیم ملی فوتبال کشورمان موفق به حضور در بیستمین دوره از مسابقات جام جهانی شده است و برای موفقیت در این حضور همه ما باید حامی باشیم. در حال حاضر برای حمایت از تیم ملی، شاهد نوع جدیدی از راهکارهای جذب حامیان مالی از سوی فدراسیون فوتبال هستیم.

فدراسیون فوتبال با هدف ارائه خدمات به حامیان فوتبال ملی، کارگزاری را انتخاب کرده و فعالیت در جایگاه کارگزار را به شرکت «فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد آریان (فناپ)» سپرده است. در این راه فناپ به عنوان کارگزار فدراسیون فوتبال – نه اسپانسر- با شعار« همه ایران، حامی تیم ملی» پا به این عرصه گذاشته است تا با استفاده از ارتباطات و فناوری‌های نوین و فراهم کردن ساز و کارهای لازم در جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های حامیان مردمی و تجاری تیم ملی، هواداران فوتبال را به این تیم نزديكتر کند و امكانات بيشتری را جهت رشد و پيشرفت تيم ملي در اختیار آن‌ها قرار دهد.

اخیراً برخی سوءبرداشت‌ها به دلیل عدم توجه به موضوع اصلی در این باره اتفاق افتاده و اخباری غیرمنصفانه درباره این شرکت منتشر شده که رسانه‌های منتشرکننده این اخبار، احتمالا از سر دلسوزی دست به انتشار چنین اخباری زده اند. انتشار موضوعاتی در مورد صورت‌های مالی این شرکت که کوچکترین ارتباطی با موضوع ارائه خدمات به تیم ملی ندارد از این دست می‌باشد، همچنین قابل ذکر است که فارغ از اهداف اینگونه اخبار، ریز اطلاعات مالی فناپ و شرکت‌هایی از این قبیل، به صورت شفاف در دسترس همگان است و به صورت طبیعی هزینه های اینگونه شرکت‌ها متناسب با اندازه شان است.

شرکت فناپ به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌های فعال در حوزه آی تی کشور با رویکردی مبتنی بر ارائه خدمات نوین به حامیان تیم ملی فوتبال، چه در عرصه اجتماعی و چه در عرصه تجاری، به این حوزه ورود کرده است. واضح است این حرکت علاوه بر کمک به رشد و بالندگی فوتبال، موجب تسری این قبیل فعالیت‌ها و رشد و بالندگی بیشتر کل ورزش کشور می‌شود.

در واقع می‌توان گفت فعاليت اين شركت در حوزه ورزش با راه اندازي سامانه‌هاي هواداري باشگاه‌هاي استقلال و پرسپوليس از دو سال پيش آغاز شده و فناپ به عنوان شركتي با دارا بودن پتانسيل‌هاي لازم از لحاظ فني و اجرايي در سطح ملي، در نقش كارگزار (و نه حامي مالي) فدراسيون فوتبال و تیم ملی اقدام به همكاري كرده است و به دنبال آماده‌سازی بسترهای خدماتی مشابه خدمات ارائه شده برای این دو باشگاه ورزشی چون کانون هواداران، طراحی وب‌سایت، خدمات ارزش افزوده، بازی آنلاین، فروشگاه اینترنتی و خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین برای تیم ملی می‌باشد.

فناپ با بیش از 14 شرکت زیرمجموعه و بکارگیری 900 متخصص حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات، یکی از 5 شرکت برتر صنعت ICT (فناوری اطلاعات و ارتباطات) کشور در سه حوزه فعالیتی سازمان هوشمند، شهر هوشمند و شهروند هوشمند است. این شرکت در سال گذشته با کسب رتبه 227 در میان تمامی شرکت‌های ایرانی از سوی سازمان مدیریت صنعتی، به عنوان «شرکت برتر» از نظر رشد سریع شناخته شده و به یک صعود 66 پله ای نسبت به رتبه سال قبل رسیده است.

به یاد داشته باشیم شرکت‌هایی چون فناپ که در یکی از مولفه های مهم پیشرفت، یعنی فناوری اطلاعات و ارتباطات فعالیت می کنند باعث مطرح شدن نام ایران عزیز در این زمینه می گردند، چرا که این شرکت از بزرگترین حامیان ایده های نو و خلاقانه و خدمات نوین در داخل کشور است و با جدیت در این عرصه ورود کرده که نتایج آن به مراتب بیش از گذشته مورد استفاده حوزه ورزش و ساير حوزه‌ها قرار خواهد گرفت.

در پایان انتخاب فناپ به عنوان کارگزار تیم ملی و مطرح شدن رسانه‌ای این موضوع را فرصتی کم نظیر برای معرفی شرکت‌هایی از این دست می‌دانیم که با روندی کاملا سالم و پله پله به این جایگاه رسیده اند. در این راستا این شرکت نیز شنوای انتقادات سازنده اهالی رسانه وعموم مردم ورزش دوست می باشد.

 

با احترام – امور رسانه ای شرکت فناپ

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.