راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

انارکی، بلگوری، عزیزی و سلامی 4 عضو جدید هیات مدیره بانک مسکن

مراسم تودیع و معارفه اعضای هیات مدیره بانک مسکن با حضور با حضور محمد پاریزی معاون امور بانکی و بیمه، علی خرسندیان مدیر کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی، مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران امور و روسای ادارات بانک مسکن برگزار شد.

در این مراسم، معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی نسبت به بانک مسکن اظهار تعلق خاطر کرد و گفت: بانک مسکن به دلیل نقش تاثیرگذاری که در پاسخگویی به نیاز مهم اجتماعی شهروندان دارد، درحافظه تاریخی آنان جایگاه ویژه‌ای را داراست.

پاریزی همچنین از دکتر کمال‌الدین شهریاری عضو پیشین هیات مدیره بانک مسکن به عنوان معاون پارلمانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در مجلس شورای اسلامی و غلامحسین حسنخانی که 35 سال در بانک مسکن سابقه فعالیت داشتند، تشکر و قدردانی کرده و برای اعضای جدید هیات مدیره بانک مسکن آرزوی موفقیت نمود.

در ادامه مراسم دکتر محمد هاشم بت شکن مدیر عامل بانک مسکن انتخاب اعضای هیات مدیره جدید بانک را با در نظر گرفتن رویکردهای ذکر شده عنوان و از فعالیت‌های غلامحسین حسنخانی و دکتر کمال‌الدین شهریاری، اعضای سابق هیات مدیره، در راهبری بانک در مقاطع مختلف مدیریتی قدردانی کرد.

وی همچنین ابوالقاسم رحیمی انارکی، مدیر مرکز ارزیابی عملکرد بانک مسکن با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت امور بانکی، علیرضا بلگوری کارشناس ارشد حسابداری، محسن عزیزی کارشناس ارشد فناوری اطلاعات و غلامرضا سلامی را به عنوان اعضای جدید هیات مدیره معرفی کرد.

منبع: بانک مسکن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.