راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

دریافت آرم طرح ترافيك روزانه از دستگاه‌های خودپرداز بانک آینده

بانک آینده به ارائه خدمت صدور «مجوز ورود به طرح ترافیک» در تهران و حومه اقدام نموده است. اجرای این طرح، یکی از رویدادهای ویژه بانکی است که بستر آن فقط در بانک آینده فراهم شده است. در همین راستا مجوز طرح ترافیک در دو نوع قابل ارائه است:

  1. مجوز روزانه نوع1 (مجوز ورود در تمام ساعات روز) به مبلغ  180,000ریال. این مجوز فقط برای تاریخ درخواستی مجاز و معتبر است و شما فقط در تاريخ درخواستي و يا  انتخابي، مجاز به تردد در محدوده طرح ترافيك هستید.
  2. مجوز روزانه نوع2 (مجوز ورود پس از ساعت 10صبح) به مبلغ  132,000ریال. مجوز طرح ترافیک روزانه نوع 2، فقط برای تاریخ درخواستی مجاز و معتبر است و شما فقط در تاريخ  درخواستي و یا  انتخابي از ساعت 10 صبح به بعد، مجاز به تردد در محدوده طرح ترافيك هستید.

بعد از انجام مراحل خرید اعتبار طرح ترافیک از دستگاه خودپرداز، شما می‌توانید با ارسال شماره پلاک و شماره سریال از طریق پیامک، به محدوده طرح ترافیک وارد شوید. توجه داشته باشند؛ هنگام ارسال شماره پلاک خودرو، به جای هر یک از «حروف» مندرج در شماره پلاک، «عدد جایگزین» را به شرح زیر ارسال کنید:

ayande-tarhe terafik-92-12-18-way2pay

در حال حاضر، این خدمت برای تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب و فقط از طریق دستگاه‌های خودپرداز (ATM) بانک آینده امکان‌پذیر است.

منبع: بانک آینده

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.