راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

نگاهی بر عملکرد 12 شرکت پرداخت در دی ماه 92

گزارش عملکرد شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت در استان‌های کشوبرای دی ماه 92 توسط بانک مرکزی منتظر شد. بنا بر این گزارش شرکت به پرداخت ملت با 129 میلیون تراکنش بیشترین تعداد تراکنش را در دی ماه 92 داشته است. پس از به پرداخت، شرکت آسان پرداخت پرشین با 99 میلیون و پرداخت الکترونیک سامان با 76 میلیون تراکنش در کشور قرار دارند. الکترونیک کارت دماوند نیز با 6 هزار و 849 تراکنش کمترین تعداد تراکنش را در بین 12 شرکت مجاز شاپرک دارد.

psp-All-transacrion-shaparak-dey-92-12-13

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

.

همین آمار را اگر بخواهیم از لحاظ مبلغ کل تراکنش‌ها نگاه کنیم اوضاع کمی فرق می‌کند. به پرداخت ملت از لحاظ مبلغ تراکنش نیز همچنان جایگاه اول را از بین 12 شرکت مجاز شاپرک در دست دارد. پس از به پرداخت،  شرکت کارت اعتباری ایران کیش و داده ورزی سداد به ترتیب در جایگاه دوم و سوم از لحاظ مبلغ تراکنش قرار می‌گیرند.

Price-All-mobile-transacrion-shaparak-dey-92-12-13

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

روی بستر موبایل، شرکت آسان پرداخت پرشین با 82 میلیون تراکنش بیشترین تعداد  تراکنش را داشته است. پس از آسان پرداخت، شرکت پرداخت الکترونیک سامان با 17 میلیون تراکنش و شرکت پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد با 9 میلیون تراکنش قرار دارند.

psp-mobile-transacrion-shaparak-dey-92-12-13

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

.

از لحاظ مبالغ کل تراکنش‌ها روی بستر موبایل همین ترتیب ادامه دارد و به ترتیب شرکت‌های آسان پرداخت پرشین، پرداخت الکترونیک سامان و پرداخت الکترونیک بانک پاسارگاد بیشترین مبلغ تراکنش روی موبایل را داشته‌اند.

 

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

.

از لحاظ تعداد تراکنش روی دستگاه کارت‌خوان، به پرداخت ملت با 124 میلیون تراکنش در جایگاه اول، تجارت الکترونیک پارسیان با 61 میلیون تراکنش در جایگاه دوم و پرداخت الکترونیک سامان با 35 میلیون تراکنش در جایگاه سوم قرار دارد.

psp-POS-transacrion-shaparak-dey-92-12-13

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

.

مجددا از لحاظ مبلغ کل تراکنش‌های روی دستگاه‌های کارت‌خوان تغییراتی ایجاد می‌شود. این بار شرکت‌های به پرداخت ملت، کارت اعتباری ایران کیش و داده ورزی سداد به ترتیب در جایگاه اول تا سوم از لحاظ مبلغ کل تراکنش‌های روی دستگاه‌های کارت‌خوان قرار می‌گیرند.

Price-psp-POS-transacrion-shaparak-dey-92-12-13

برای بزرگتر شدن تصویر روی آن کلیک کنید

از لحاظ تعداد تراکنش روی اینترنت پرداخت الکترونیک سامان با 23 میلیون تراکنش در جایگاه اول قرار دارد. پس از آن شرکت آسان پرداخت پرشین با 6 میلیون و به پرداخت ملت با 4 میلیون تراکنش قرار دارند.

psp-internet-transacrion-shaparak-dey-92-12-13

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.