راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

شرکت پرداخت نوین سیزده هزار کارت‌خوان مدرن به شبکه تحت پوشش خود افزود

pardakhtNovinشرکت پرداخت نوین با هدف گسترش فرهنگ استفاده از ابزارهای نوین فناوری پرداخت الکترونیکی، تعداد سیزده هزار دستگاه کارت‌خوان مدرن به شبکه گسترده تحت پوشش خود اضافه می‌کند.

محمد احسان اقبالیان، مدیر امور پذیرندگان پرداخت نوین با اعلام این خبر در خصوص قابلیت‌های دستگاه‌های کارت‌خوان این شرکت ابراز داشت: این دستگاه‌ها علاوه بر اینکه ارائه خدمات متنوعی از جمله پرداخت، خرید کارت شارژ، پرداخت قبوض و همچنین خدمات کارت شهروندی و شارژ کارت بلیت الکترونیک شهر تهران و چندین سرویس متنوع دیگر را در بسترهای ارتباطی LAN, Dial UP و GPRS امکان‌پذیر می‌کنند، به دلیل برخورداری از استانداردهای امنیتی معتبر، محیط بسیار امنی را برای مبادلات پولی در اختیار صاحبان کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک قرار می‌دهند.

مدیر امور پذیرندگان شرکت پرداخت نوین، همچنین گفت: ارتقاء سطح کیفیت ارایه خدمات جانبی شرکت پرداخت نوین در حوزه پشتیبانی دستگاه‌های کارت‌خوان بانکی، از جمله راه‌اندازی مرکز تماس شبانه‌روزی، بازدیدهای دوره‌ای، تعمیر و نگهداری قطعات دستگاه، موجب استقبال بیش از پیش صاحبان کسب‌وکار از دستگاه‌های کارت‌خوان این شرکت شده است.

این شرکت در دوره جدید فعالیت خود، ایجاد شبکه سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مناسب را در راستای ایجاد محیطی کاملا امن در حوزه پرداخت الکترونیک هدف قرار داده است.

منبع: پرداخت نوین آرین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.