راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سینماداران با مزایای نرم‌افزار فروش مکانیزه بلیط‌ها آشنا می‌شوند

مدیرعامل شرکت فن‌آوران هترا که در نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی شرکت کرده، با اشاره به این که به دنبال جذب مشتری در بخش خصوصی هستیم، گفت: سینماداران با مزایای نرم‌افزار فروش مکانیزه بلیط آشنا می‌شوند.

علی‌اصغر ترکیان در گفت‌وگو با ستاد برگزاری نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی، در معرفی شرکت فن‌آوران هترا که از شرکت‌کنندگان در این نمایشگاه است، عنوان کرد: شرکت فن‌آوران هترا شرکتی نرم‌افزاری است و بیشتر در حوزه نرم‌افزارهای فروش مکانیزه بلیط سینما از سال 1380 و با تعداد هفت نفر پرسنل مشغول به فعالیت بوده است. حوزه دیگری که شرکت ما در آن فعال است، بحث فروش آنلاین بلیط است که از طریق وب سایتی که متعلق به شرکت است، انجام می‌شود و به یک معنا مخاطبان ما سینماداران هستند. تا امروز 130 سینما در تهران و شهرستان‌ها مجهز به سیستم فروش مکانیزه بلیط شده‌اند و سینمادارانی که زمانی با نصب این سیستم موافقت نداشتند، امروز حتی یک روز را بدون این سیستم سپری نمی‌کنند. در روش سنتی امکان آمارگیری از میزان فروش وجود نداشت؛ اما روش فروش مکانیزه این امکان را برای سینماداران مهیا کرده است.

علی‌اصغر ترکیان در پاسخ به این سئوال که حضور در نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی برای شرکت شما چه مزایایی به دنبال خواهد داشت، گفت: از آن جایی که این نمایشگاه، نمایشگاهی تخصصی است و مخاطبانش همگی فعالان حوزه سینما هستند و در ضمن همزمان با جشنواره فیلم فجر برگزار می‌شود، سینمادارانی که در جریان کارایی این محصولات نیستند، از کم و کیف محصولات ما مطلع می‌شوند. نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی محیط مناسبی را فراهم می‌آورد که متخصصان حوزه سینما و سینماداران برای اولین بار در قالب یک نمایشگاه در معرض محصولات ما قرار گیرند.

در حوزه نرم‌افزارهای فروش در سینما فضاهای بسیاری برای پیشرفت وجود دارد. به عنوان مثال، می‌توان به تابلوهای اطلاع‌رسانی سانس‌ها و تعداد بلیط‌های فروخته شده در سینماها اشاره کرد. در حال حاضر تغییرات فروش بر روی تابلو به صورت دستی و توسط متصدی فروش اعمال می‌شود، اما اگر این سیستم به دیتا بیس فروش متصل شود، تمامی تغییرات به صورت مکانیزه اعمال خواهد شد و این روشی است که ما در حال حاضر بر آن متمرکز شده‌ایم تا به مرحله بازدهی برسد. ترکیان ابراز امیدواری کرد که سینمادارانی که با ابزار فروش آنلاین بلیط‌های سینما آشنایی ندارند، با شرکت در نخستین نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی، در معرض مزایای ارزشمند این نرم‌افزار (که منجر به افزایش فروش بلیط‌هایشان خواهد شد) قرار بگیرند.

نخستين نمایشگاه تجهيزات سينمايي در روزجمعه 11 بهمن ساعت 14:30 کارخود را در محل برج میلاد تهران آغاز خواهد کرد و 15 بهمن ماه به کارخود پايان خواهد داد.

 منبع: نمایشگاه تخصصی تجهیزات سینمایی

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.