راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

توسن و جیرینگ تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

دوشنبه ۱۶ دی ماه تفاهم‌نامه همکاری توسن با شرکت جیرینگ در سومین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت رونمایی شد. این مراسم رونمایی با حضور مهندس علی‌اکبر نامداری (مدیرعامل توسن)، مهندس طلوع (مدیر عامل جیرینگ)، دکتر نیکوفر (رییس هیات مدیره جیرینگ و قائم مقام مدیر عامل همراه اول) و دیگر مدیران ارشد دو شرکت برگزار شد.

jiring1-way2pay-92-11-06

.

تفاهم‌نامه‌ای برای توسعه کیف پول همراه

نامداری، مدیر عامل شرکت توسن در خصوص این رونمایی گفت: این تفاهم‌نامه در راستای ارایه سرویس‌های ارزش افزوده بر بستر USSD موبایل با همکاری شرکت جیرینگ است که در راستای سیاست‌های توسعه کیف پول همراه ، این سرویس تنها به شرکت‌های دارای مجوز بانک مرکزی ارائه می‌شود. زیر ساخت‌های نرم‌افزاری کیف پول همراه توسط شرکت توسن با استفاده از زیر ساخت مخابراتی بین بانکی فراهم شده و تفاهم نامه مشترکی نیز جهت راه اندازی این سرویس با تمامی بانک‌ها به امضا خواهد رسید.

..

افزایش امنیت با همکاری بانک‌ها

علیرضا طلوع، مدیر عامل جیرینگ نیز در این مراسم اظهار داشت: هدف این تفاهم‌نامه توسعه بازار در شبکه بانکی است که با ارائه سرویس‌های بانکداری همراه با همکاری توسن محقق خواهد شد. در صورتی که پیامک‌ها با شماره‌های اختصاصی بانک‌ها ارسال شوند، امنیت این سرویس تقویت خواهد شد و موجب افزایش اعتماد به بانک‌ها می‌شود. همچنین از طریق افزایش حجم پیامک‌های همراه و رونق بانکداری همراه ارائه خدمات با سرعت بیشتری صورت خواهد گرفت.

منبع: توسن

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.