راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

سید ولی الله فاطمی اردکانی عضو هیات مدیره بانک ملی شد

meli

طی احکام جداگانه‌ای از سوی دکتر علی طیب‌نیا وزیر امور اقتصادی و دارایی آقایان دکتر محمد فطانت‌فرد و سید ولی‌الله فاطمی اردکانی به عضویت در هیات مدیره بانک ملی ایران منصوب شدند. دکتر عبدالناصر همتی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک ملی ایران در جلسه هیأت مدیره این بانک که روز دوشنبه 9 دی ماه 1392 برگزار شد، ضمن معرفی دو عضو جدید از زحمات محمدابراهیم منصور خاکی و عباس کمرئی دو عضو پیشین هیات مدیره بانک ملی قدردانی کرد.

.

دکتر فاطمی را بیشتر بشناسیم

سید ولی الله فاطمی اردکانی مدارج علمی و تحصیلات تکمیلی خود را در رشته معماری کامپیوتر در دانشگاه صنعتی شریف به انجام رسانده و مسئولیت‌هایی از جمله مدیرعاملی شرکت توسعه سامانه‌های نرم‌افزاری نگین، عضویت در کارگروه تجارت الکترونیک طرح تکفا، مسئولیت کارگروه توسعه ابزارهای مالی پرداخت الکترونیک وزارت امور اقتصادی و دارایی و مسئولیت‌های دیگری در حوزه بانکداری الکترونیک و انفورماتیک مرتبط با بانکداری را بر عهده داشته است.

.

دکتر فطانت‌فرد را بیشتر بشناسیم

دکتر محمد فطانت‌فرد دارای دکترای مدیریت از دانشگاه تربیت مدرس و استاد دانشگاه است که سوابق اجرایی متعددی در حوزه مالی و سرمایه‌گذاری از جمله عضویت در هیأت مدیره و قائم مقامی مدیرعامل بانک پارسیان و مدیرعاملی شرکت تأمین سرمایه لوتوس پارسیان را در کارنامه خود دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.