راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

تقدیر از سیمرغ تجارت در همایش ملی روز حمل‌و‌نقل

Simorgh-logo-way2pay-92-09-20همزمان با روز حمل‌ونقل در قزوین از شرکت سیمرغ تجارت به علت اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی تقدیر به عمل آمد.

همایش بزرگداشت 26 آذر روز حمل‌ونقل ظهر سه‌شنبه با حضور استاندار قزوین، اعضای شورای شهر و شهردار قزوین و فعالان حوزه حمل‌ونقل برگزار شد. در این مراسم از شرکت‌های همیار و همراه شهرداری قزوین در حوزه حمل‌و نقل که سیمرغ تجارت نیز جزء آنها بود تقدیر شد. تقدیر از سیمرغ تجارت به علت اجرایی کردن طرح پرداخت هوشمند کرایه تاکسی بود. مرتضی روزبه استاندار قزوین در این خصوص گفت: سرعت پیشرفت ارائه خدمات به شهروندان در حوزه حمل‌ونقل خوب است و امیدواریم با همین شتاب از نظر کیفیت و کمیت به جلو حرکت کنیم.

simorgh-ghazvin2-way2pay-92-09-26

جعفر پشامی مدیرعامل شرکت سیمرغ تجارت لوح تقدیر را به علت نوآور بودن طرح پرداخت هوشمند کرایه تاکسی و همچنین اینکه قزوین اولین شهری است که در آن این طرح اجرا شده است از دست استاندار و شهردار قزوین دریافت کرد.

simorgh-ghazvin1-way2pay-92-09-26

پرداخت هوشمند کرایه تاکسی طرحی است که برای اولین بار در کشور، در قزوین توسط سیمرغ تجارت اجرایی شد. براساس سیستم هوشمند پرداخت کرایه تاکسی، مسافران برای پرداخت وجه کرایه خود نیازی به همراه داشتن پول خرد ندارند و با استفاده از کارت بانکی و دستگاه pos موجود در تاکسی کرایه خود را پرداخت می‌کنند. مراسم افتتاح این طرح هفته گذشته با حضور کاشی‌پزها رییس سازمان تاکسیرانی شهر قزوین برگزار شد.

Simorgh1-way2pay-92-09-20

شرکت سیمرغ تجارت بنابر ماموریت خود که ارائه خدمات پرداخت خرد الکترونیکی به افراد جامعه به منظور افزایش بهره‌وری اقتصادی، بالا بردن بهداشت جامعه، افزایش سرعت ارائه خدمات و کاهش هزینه‌های صدور مجدد اسکناس است اقدام به راه‌اندازی سیستم پرداخت الکترونیک کرایه تاکسی نموده است و اولین گام این طرح را در قزوین برداشته است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.