راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

راهنمای شارژ خودکار سیم‌کارت ایرانسل از کارت بانکی

samanمشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل با استفاده از خدمت «شارژ خودکار ایرانسل» بانک سامان می‌توانند به‌صورت غیرحضوری از امکانات آن بهره‌مند شوند.

مبلغ شارژ خودکار بر اساس قرارداد مشتری با شرکت ایرانسل و اعلام آن از سوی این شرکت به بانک سامان تعیین می‌شود تا اگر شارژ مشتری به حداقل تعیین‌شده رسید، بدون نیاز به اقدامی از سوی مشتری، اعتبار وی شارژ ‌شود.

.

چگونه شارژ خودکار سیم‌کارت ایرانسل را فعال کنیم؟

بر اساس این گزارش، «شارژ خودکار ایرانسل» از مجموعه خدمات سرویس بانکسا در بانک سامان به‌شمار می‌رود و مشترکان اپراتور دوم تلفن همراه می‌توانند با ثبت درخواست در هریک از شعب بانک سامان در سراسر کشور و شماره‌گیری کد #185* از آن بهره‌مند شوند.

این گزارش حاکی است، فعال یا غیرفعال کردن سرویس شارژ خودکار، تعیین یا تغییر حداقل مبلغ (آستانه) و میزان شارژ خط ایرانسل، با گرفتن کد #185* امکان‌پذیر است. البته درصورت غیرفعال‌کردن سرویس، قرارداد مشتری با بانک همچنان پابرجاست و با گرفتن همین کد می‌تواند این سرویس را فعال کند.

گفتنی است، علاقمندان می‌توانند جهت کسب اطلاع بیشتر از این خدمت و سایر خدمات‌ بانک سامان، با مرکز سامان ارتباط به شماره 6422-021 تماس بگیرند.

منبع: بانک سامان

2 دیدگاه
  1. علی می‌گوید

    سلام و خسته نباشید به آقای قربانی عزیز . بنده شارج ایرانسل را با تلفن خودم از اینترنت شارج کردم و هر ماه خودش ده هزار تومان خط ایرانسل را شارج میکنه تا بسته تموم میشه ده هزار تومان خودش بسته میگیره برای لغو این مورد چه راه حلی هست فدات بشم یه راه کار بهم یاد بده خدا عمرت بده.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.