راه پرداخت
رسانه فناوری‌های مالی ایران

چگونه در جشنواره سکه‌باران بانک سامان امتیاز بگیریم؟

samanبه منظور توسعه فرهنگ خرید از طریق کارت بانکی و بالا بردن سطح تعامل با دارندگان دستگاه‌هاي کارت‌خوان سامان در سراسر کشور، جشنواره سکه‌باران سامانی برگزار مي‌‌شود.

.

چگونه در جشنواره سکه‌باران بانک سامان شرکت کنیم؟

 تمام دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان سامان (پذیرندگان) که بتوانند ماهانه دست‌کم 100 امتیاز کسب کنند، با شرکت در قرعه‌کشی جشنواره سکه‌باران، از جوایز ارزشمند طلایی آن بهره‌مند می‌شوند.

.

چگونه در جشنواره سکه‌باران بانک سامان امتیاز بگیریم؟

در جشنواره سکه‌باران سامانی، دارندگان دستگاه‌های کارت‌خوان سامان (پذیرندگان) به‌ازای هر تراکنش خرید 100هزار ریالی و بیشتر، یک امتیاز دریافت می‌کنند. همچنین به‌ازای هر یک‌میلیون ریال تراکنش خرید، یک امتیاز به امتیازهای وی افزوده می‌شود.

.

جوایز جشنواره سکه‌باران بانک سامان چیست؟

 در این جشنواره، هر ماه 350 سکه بهار آزادی و در مجموع 2100 سکه میان پذیرندگان قرعه‌کشی خواهد شد. جایزه ویژه این جشنواره، 3شمش طلا به ارزش یک میلیارد ریال است و به برندگانی که دو دوره پیاپی در مجموع بیش از یک‌هزار امتیاز کسب کرده‌اند، تعلق می‌گیرد.

.

saman-pardakhtجشنواره سکه‌باران بانک سامان تا کی ادامه دارد؟

جشنواره سکه‌باران سامانی از دوم آذرماه 1392 با همکاری بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان آغاز می‌شود‌ و تا پایان اردیبهشت ماه 1393 ادامه خواهد داشت.

اسامی برندگان هر دوره علاوه بر انتشار در روزنامه‌های سراسری، وب‌سایت بانک سامان و شرکت پرداخت الکترونیک سامان، از طریق شعبه‌های بانک سامان در سراسر کشور اطلاع‌رسانی خواهد شد. شایان ذکر است، در این جشنواره برای نخستین بار از فونت بانک سامان در یک کمپین رونمایی شد.

گفتنی است، دارندگان دستگاه‌هاي کارت‌خوان سامان جهت کسب اطلاعات بيشتر درخصوص اين جشنواره مي‌توانند به وب‌سايت sb24.com یا sep.ir  مراجعه کنند يا با مرکز ارتباط با مشتريان شرکت پرداخت الکترونيک سامان به شماره 84080- 021 تماس بگيرند.

منبع: بانک سامان

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.